جانشین فرمانده کل سپاه گفت: آمریکا غلط می‌کند فکر کند می‌تواند رزق ما را دهد، آمریکا اگر می‌تواند ۵۰ میلیون مردم گرسنه خود را سیر کند.

به گزارش مرور نیوز، سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی در یادواره ۱۴ شهید والامقام روستای رودبست مازندران با اشاره به اینکه روح شهادت، جهاد، ایستادگی، مقاومت، صبر، توکل و ثبات قدم که تجلی‌بخش ایمان حقیقی‌ است همچنان در جامعه جاری است، اظهار کرد: امنیت امروز کشور، ارمغان و هدیه شهدای ما است.

وی افزود: دشمن آمده تا عزت را از ما بگیرد و ذلیلمان کند، استقلال ما را بگیرد و نور اسلام را خاموش کند اما شهدا نور الهی را کامل و دشمنان را مایوس کردند.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه ما جز شهادت نمی‌توانستیم بر دشمنانمان پیروز شویم، تصریح کرد: آنها در ظاهر بسیار قوی‌تر بودند اما شهیدان، آزادگان، جانبازان، رزمندگان و ولی‌فقیه ما مفهومی از قدرت را عرضه کردند که برای دشمن ناشناس بود و آن قدرت، ایمان است.

سردار سلامی گفت: در هشت سال دفاع مقدس بزرگ ترین آزمایش برای ملت ایران رخ داد، چراکه همه دشمنان اسلام دست در دست هم دادند تا طلوع خورشید اسلام را مهار کنند اما نتوانستند چون خدا با ما بود.

وی با بیان اینکه جهاد و شهادت لباس عزت ما است، یادآور شد: اگر نجنگیده بودیم و خانواده شهدا صبر نکرده بودند، ما ده‌ها بار از دشمن شکست خورده بودیم، اما خدا راه را بر آنان بست و نگذاشت کفار بر مومنان غلبه کنند.

جانشین فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: قبل از انقلاب وابستگی به آمریکا را تجربه کردیم. زمانی که اسلام ظهور کرد، عزیز شدیم و خودمان کشورمان را ساختیم که این ارمغان شهدا، امام راحل و رهبر معظم انقلاب است.

وی افزود: ایران تنها کشوری است که فرش قرمز زیر پای مقامات مشرک آمریکا پهن نمی‌کند و هیچ مسئول آمریکایی اجازه ورود به آن را ندارد. آمریکا غلط می‌کند فکر کند می‌تواند رزق ما را دهد، آمریکا اگر می‌تواند ۵۰ میلیون مردم گرسنه خود را سیر کند.

سردار سلامی با بیان اینکه امروز دیدیم آمریکا در گوشه‌ای از سوریه هم دوام نیاورد، به اندازه ۱۰۰ سال درآمد نفتی ما هزینه کرد اما چیزی به دست نیاورد، تصریح کرد: آمریکا از مسلمانان و ملت ایران می‌ترسد، خداوند در دل دشمنان اسلام، رعب و وحشت را نقش می‌کند.

وی گفت: سال‌ها فشار و تحریم علیه جمهوری اسلامی ایران تحمیل کردند تا ایران را مهار کنند اما امروز این آمریکاست که در مرز زوال و انزوا قرار گرفته و مهار شده است.

جانشین فرمانده کل سپاه افزود: آنها که پیش‌بینی می‌کردند ملت ایران ۴۰ سالگی خود را نمی‌بیند، در ۲۲ بهمن خواهند دید که این ملت ایستاده است و عزت خود را با دلار عوض نمی‌کند.