وزیر کشور همچنین در حکمی، حسین ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور را به عنوان رییس ستاد امنیت انتخابات تعیین کرد.

به گزارش مرور نیوز، رحمانی فضلی  در احکام دیگری برای تعیین اعضاء و رؤسای کمیته های ستاد انتخابات کشور ، جواد ناصریان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور را به عنوان عضو ستاد انتخابات کشور و رییس کمیته مالی و پشتیبانی این ستاد، سید سلمان سامانی قائم مقام وزیر در امور مجلس و هماهنگی استانها را به عنوان عضو و رییس کمیته حقوقی ستاد انتخابات کشور، امیر شجاعان رئیس مرکز توسعه دولت الکترونیک، فناوری اطلاعات و آمار وزارت کشور  را به عنوان عضو و رییس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات کشور، سید رمضان شجاعی کیاسری رئیس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور را به عنوان عضو و رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور ، حمید درخشان نیا رئیس سازمان ثبت احوال را به عنوان عضو ستاد انتخابات کشور و سید اسماعیل موسوی مدیر کل دفتر انتخابات را به عنوان عضو و دبیر ستاد انتخابات کشور برای برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میاندوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری  منصوب کرد.

 گفتنی است انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میان دوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری با موافقت شورای نگهبان، روز جمعه ۲ اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد.

انتخابات مجلس شورای اسلامی برای تعیین منتخبان ۲۹۰ کرسی، در سراسر کشور برگزار می شود و همزمان انتخابات اولین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در ۵ استان تهران، خراسان رضوی، خراسان شمالی، فارس و قم برگزار خواهد شد.

در انتخابات خبرگان رهبری از استان تهران ٢ نفر و در هر یک از حوزه‌های انتخابیه استانهای خراسان رضوی، خراسان شمالی، فارس و قم یک نفر با رای مردم انتخاب خواهند شد.