فرمانده سپاه پاسداران گفت: ما در میدان جنگ همه راه‌ها را به فضل الهی بر دشمن بسته‌ ایم و راهی برای نفوذ نگذاشته و نمی‌ گذاریم.

به گزارش مرور نیوز،  سرلشکر حسین سلامی ،  فرمانده سپاه پاسداران در مراسم افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی که در محل روستای پیربز برگزار شد، حضور خود در این منطقه محروم را یک افتخار دانست و از تلاش، همکاری و همراهی استاندار خراسان شمالی و سپاه استان تشکر و قدردانی کرد.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران تأکید کرد: امروز جهاد ما، ساختن و آباد کردن بوده و این چیزی است که دشمن با آن مقابله می‌کند.

وی بابیان اینکه دشمن می‌خواهد مردم ما را فقیر و کشور ما را ضعیف نگه دارد و این‌گونه ببیند، اظهار داشت: ولی ما اجازه نمی‌دهیم و با همه وجودمان، خودمان را خادم این مردم می‌دانیم.

سلامی افزود: اگر کاری هم انجام می‌دهیم، با قلب‌هایمان است و منتی هم نیست و اگر کاری انجام می‌شود، این دارایی مربوط به خود شما است.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بابیان اینکه دغدغه اصلی امروز رهبر معظم انقلاب، زندگی شما است، بیان داشت: ما از طرف ایشان امر به کمک و آماده برای انجام‌وظیفه هستیم.

سلامی راز شکست دشمن را در جهاد و کنار مردم بودن و توجه به زندگی و کاستن از مشکلات آن‌ها دانست و خاطرنشان کرد: این مهم، امروز عین جنگ است و فرقی ندارد.

وی با اشاره به اینکه ما در میدان جنگ همه راه‌ها را به فضل الهی بر دشمن بسته‌ایم و راهی برای نفوذ نگذاشته و نمی‌گذاریم، گفت: ازآنجا مطمئن هستیم که سربازان، بسیجیان و پاسداران ما در مرزها با چشم‌باز در کمین دشمن‌اند و از دشمن بزرگ و کوچک، نگران نیستیم.

سلامی افزود: از این نگرانی‌ها دیگر عبور کرده‌ایم و دشمن هم به این امر واقف است و امروز آن‌قدر قدرتمند شده‌ایم که مجبورند هر حادثه‌ای که اتفاق می‌افتد، به‌دروغ هم شده به ما نسبت دهند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بابیان اینکه پاسداری و حفاظت از انقلاب تنها بخشی از مسئولیت سپاه است، اظهار داشت: سپاه به درون هم می‌نگرد و در میدان سازندگی و کمک‌رسانی همگام با نظام است.

وی اذعان داشت: عزت ایران اسلامی هرروز به برکت رهبری، ولایت، اسلام و مردم وفادار به‌نظام، بیش‌ازپیش می‌شود و دشمنان ما نیز هرروز ذلیل‌تر خواهد شد.