مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: در ماه مبارک رمضان، 1200 مبلغ و روحانی به نقاط مختلف شهری و روستایی استان اعزام می شوند.

به گزارش مرور نیوز، حجت الاسلام علی اکبر انصاری راد سه شنبه در آستانه ماه مبارک رمضان در همایش طلایه داران تبلیغ افزود: مبلغان اعزامی علاوه بر بیان احکام دین، اقامه نماز جماعت و آموزش قرآن به برگزاری گفتمان دینی و تبلیغ دین به صورت چهره به چهره در راستای توسعه و ترویج آموزه های دینی اقدام می کنند.
وی بیان داشت: هماهنگی و انسجام بین شبکه تبلیغی یکی از برکات همایش طلایه داران تبلیغ است و در این همایش مطالب ارزنده ای توسط سخنرانان با هدف ارتقای آگاهی های مبلغان اعزامی از وضعیت فرهنگی استان ارائه می شود که برای مبلغان جنبه کاربردی دارد.
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی هرمزگان اظهارکرد: مهم ترین رسالت مبلغان، تبلیغ دین و تبیین ارزش های انقلاب اسلامی است که باید از فرصت ماه مبارک رمضان در جهت تحقق اهداف تبلیغی خود بهره ببرند.
وی خطاب به مبلغان اعزامی بیان داشت: باید تمامی مقدمات و تمهیدات لازم برای ورود به ماه مبارک رمضان درنظرگرفته شود.
انصاری یادآورشد: باید تلاش کنیم تا از همه فرصت های ماه مبارک رمضان در جهت توسعه و ترویج فرهنگ دینی و سبک زندگی قرانی بهره ببریم و شرایط و فضای مناسبی را برای استفاده مردم بویژه جوانان از این ماه فراهم کنیم.