رئیس اداره تبلیغات اسلامی صومعه سرا از از برگزاری جشن نیمه شعبان در 80 مسجد شهری و روستایی این شهرستان خبر داد.

به گزارش مرور نیوز، حجت الاسلام منوچهر احمدی پور ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه میلاد باسعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج)، اظهار کرد: امسال نیز همانند سال های گذشته برای اعیاد مبارک ماه شعبان در سطح مساجد و هیئت های مذهبی شهرستان صومعه سرا برگزار شده است.

وی با بیان اینکه برای ولادت باسعادت حضرت مهدی (عج) نیز برنامه های ویژه ای برگزاری می شود، افزود: بیش از 80 مسجد شهرستان صومعه سرا در حوزه شهری و روستایی اقدام به برگزاری جشن های نیمه شعبان می کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی صومعه سرا با اشاره به اینکه به منظور ترویج فرهنگ مهدویت در سطح جامه به ویژه در میان نسل جوان 70 مبلغ به مساجد شهرستان اعزام شده اند، گفت: برگزاری گفتمان های دینی در سطح مدارس و مساجد شهرستان توسط ائمه جماعات نیز از برنامه های دیگر این ایام است.

وی به برگزاری جشن نیمه شعبان در 15 هیئت مذهبی شهرستان صومعه سرا نیز اشاره و خاطرنشان کرد: 20 مداح نیز در طول این ایام به مساجد اعزام می شوند.

به گفته این مسئول برپایی ایستگاه صلواتی، آذین بندی شهر، ارسال پیامک تبریک به صورت انبوه، مسابقات فرهنگی، مناجات، و دعاخوانی را نیز از دیگر برنامه های این این روز در سطح شهرستان صومعه سرا اعلام کرد.