"برنامه ویژه‌ی محفل قرآنی خانوادگی فولاد مبارکه با حضور پرشور کارکنان، بازنشستگان و پیمانکاران این شرکت از اذان مغرب و عشا در مسجد الغدیر دانشگاه اصفهان برگزار شد.

به گزارش مرور نیوز به نقل از روابط عومی فولاد مبارکه اصفهان ، ویژه‌برنامه محفل قرآنی خانوادگی فولاد مبارکه روز پنجشنبه ۱۴ دی‌ماه با حضور پرشور کارکنان شاغل، بازنشستگان و پیمانکاران این شرکت از اذان مغرب و عشا در مسجد الغدیر دانشگاه اصفهان برگزار شد.

مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه:
با حاکمیت فرهنگ قرآنی در سازمان به‌طورقطع به اخلاص در عمل، انسجام و انجام کار تیمی رهنمون خواهیم شد
در آموزه‌های دینی ما هرجا که اعتقاد راسخ به قرآن کریم و راهبردهای اخلاقی برگرفته از این آیات نورانی با هم پیوند خورده است، شاهد توسعه فردی و رشد و شکوفایی نهادها، سازمان‌ها و بنگاه‌های اقتصادی بوده‌ایم، خاصه در شرکتی مانند فولاد مبارکه که به‌طور مشخص، به یکی از نعمات خاص خداوند، یعنی آهن، پرداخته می‌شود. خداوند درآیات و سوره‌های متعدد، ازجمله سوره «حدید»، به بهره‌گیری از آهن اشاره فرموده و قداست خاصی به این نعمت الهی بخشیده است؛ آنجا که می‌فرماید: «نازل کردیم آهن را که در آن، سختی زیاد و سودهایی برای مردم است.» با این وصف، مادام ‌که کارکنان و خانواده‌های آن‌ها با این آموزه‌ها که همچون چشمه‌ای جوشان، روح و جسم را جلا می‌بخشد درآمیزند، مسلماً نتایج درخشانی در عرصه زندگی فردی و اجتماعی حاصل خواهند کرد.

همچنین ازآنجاکه قرآن کریم همواره به مشاوره در امور و استفاده از خرد جمعی نیز تأکید دارد، با حاکمیت فرهنگ قرآنی در سازمان، به‌طورقطع به اخلاص در عمل، انسجام و انجام کار گروهی رهنمون خواهیم شد و این امر دقیقاً همان راهبردی است که به افزایش بهره‌وری و تعالی هرچه بیشتر کمک می‌کند. ازاین‌رو مدیریت ارشد سازمان همواره تأکید داشته است که با برگزاری محفل‌ها و مسابقات قرآنی، کارکنان و خانواده‌های آن‌ها هرچه بیشتر با این معجزه الهی مأنوس شوند؛ راهبردی که خوشبختانه همواره با استقبالی بی‌نظیر مواجه بوده است.

رئیس واحد امور فرهنگی روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه:
هدف از برگزاری محفل قرآنی ایجاد شور قرآنی میان خانواده‌هاست
در همین زمینه، محمد سامونی، رئیس واحد امور فرهنگی روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه نیز اظهار کرد: سی‌وچهارمین دوره مسابقات قرآن کریم فولاد مبارکه امسال در حال برگزاری است و در همین راستا امروز ویژه‌برنامه محفل قرآنی خانوادگی با حضور پرشور خانواده‌های کارکنان، بازنشستگان و پیمانکاران این شرکت هم‌زمان با ثبت‌نام این مسابقات و در آستانه ماه رجب برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این محفل را ایجاد شور قرآنی میان خانواده‌ها و تشریح جزئیات و شرایط مسابقات قرآنی فولاد مبارکه عنوان کرد و افزود: این محفل نورانی با حضور قاری ممتاز بین‌المللی استاد ولی‌زاده، اجرای استاد عباس سلیمی و مولودی‌خوانی سیداحمد معنوی همراه بود.

مسئول دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فولاد مبارکه:
برگزار مسابقات قرآنی در فولاد مبارکه نشان‌دهنده اهمیت انس کارکنان و خانواده‌های آن‌ها با قرآن کریم است
حجت‌الاسلام سیدجواد نبوی، مسئول دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فولاد مبارکه درباره اهمیت برگزاری این آیین گفت: سال‌هاست که مسابقات قرآنی در فولاد مبارکه برگزار می‌شود و این امر نشان‌دهنده اهمیت انس کارکنان و خانواده‌های آن‌ها با قرآن کریم است.

وی با اشاره به اتخاذ رویکردهای جدید در نوع برگزاری مسابقات قرآنی فولاد مبارکه در سال جاری خاطرنشان کرد: ثواب این محفل قرآنی را به روح پاک سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همه هم‌وطنان عزیزمان که در حادثه تروریستی روز اخیر کرمان به شهادت رسیدند تقدیم می‌کنیم.

حجت‌الاسلام نبوی بیان داشت: امیدوارم همه شرکت‌کنندگان در این محفل قرآنی از نور و محبت قرآن کریم بهره‌مند شوند و برکت آن در زندگی همه دوست‌داران قرآن و اهل‌بیت (علیه‌السلام) ایجاد شود.