سومین دوره مسابقات قویترین مردان ذوب آهن با حضور 21 ورزشکار در دو رده سنی بالا و زیر40 برگزار شد و قویترین مردان مشخص شدند.

به گزارش مرور نیوز، سومین دوره مسابقات قویترین مردان ذوب آهن 23 مهرماه با حضور سرهنگ پیمان صفت رییس تربیت بدنی سپاه صاحب الزمان استان اصفهان ، سرهنگ متقی رییس تربیت بدنی سپاه لنجان ، سرهنگ امیدی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان و مهندس رضوانیان مدیر تولیدات کک و مواد شیمیایی و تعدادی از مدیران و کارکنان شرکت به همت تربیت بدنی حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان برگزار شد .

این مسابقات با حضور 21 ورزشکار در دو رده سنی بالا و زیر40 برگزار شد که در پایان حمید رضا جهانی ، حسین کاظمی ، فریبرز سلیمانی و بهفر دری بترتیب مقام های اول تا چهارم را در رده سنی بالای 40 سال و محمد علی دانشمند ، جلیل احمدی ، غلامرضا نقدی ، مهرداد مهری ، رضا توکلی و امیر ایرانپور نیز بترتیب مقام های اول تا ششم را در رده سنی زیر 40 سال کسب کردند .

در پایان مسابقات جوایز نقدی و احکام به نفرات برتر اهدا گردید. کاپ اخلاق این مسابقات نیز به محسن نوروزی رسید . دانش زارع ، امیر صالحی و رضا دری اعضا هیئت دورای و فرزاد بویری و محمدرضا سلیمی نیز دوران اصلی این مسابقات بودند .

حجت اله کرمی مسئول تربیت بدنی حوزه مقاومت شهید تندگویان هدف از برگزاری این مسابقات را ترویج فرهنگ ورزش دانست و گفت : با نهادینه کردن ورزش در بین پرسنل می توان سلامت و تندرستی را درذوب آهن گسترش داد و اولویت اصلی تربیت بدنی بسیج ، ورزش همگانی است و نمونه بارز آن همایش پیاده روی بود که در مرداد ماه با استقبال کارکنان مواجه شد .

وی در پایان ضمن قدر دانی از تمامی عوامل اجرایی این مسابقات گفت : در این مسابقات برای اولین بار بازوبند پهلوانی به نفرات برتر هر گروه اهدا شد .