برنامه‌ «حالا خورشید» رضا رشیدپور که هر روز صبح به روی آنتن شبکه سه می‌رود، صبح امروز به‌رغم معمول از آنتن تلویزیون جا ماند.

به گزارش مرور نیوز، عوامل برنامه‌ «حالا خورشید» که برای تعطیلات دو روزه و با هدف ساخت برنامه، به شهر تبریز سفر کرده بودند، برای بازگشت با تاخیر در پرواز مواجه شدند و از آنتن تلویزیون باز ماندند.

این برنامه فردا - ۱۲ دی ماه - طبق روال معمول به روی آنتن می‌رود.

عوامل این برنامه در یادداشتی علت پخش نشدن این برنامه را مطرح کرده‌اند:

«مخاطبان ارزشمند حالا خورشید سلام

راستش را بخواهید در انتخاب ادبیات تنظیم این پست بین بچه ها اختلاف نظر وجود دارد. همه ما به ماموریت کاری آمده بودیم، به شهر زیبای تبریز. از رضا رشیدپور و پرویز نشاط تا گروه نویسندگان و تصویربرداران. تا بتوانیم برنامه‌های خوبی برای این هفته تولید کنیم چقدر هم خوش گذشت! اما ای کاش در پایان سفر این همه اضطراب بر ما تحمیل نمی‌شد. پروازمان عصر جمعه بود، شرکت آتا. بدون توضیح خاصی باطل شد. به خودمان گفتیم که مدارا کنیم و غر نزنیم و پست هم نگذاریم. بی سر و صدا بلیت پرواز یازده شب را خریدیم و در همان سالن فرودگاه منتظر ماندیم. نزدیک ساعت هفت عصر اعلام کردند که پرواز تاخیر دارد، آن هم دو ساعت! باز هم چیزی نگفتیم و صبوری کردیم. حالا حدود نیم است که پرواز دوم را هم باطل کردند و البته عذرخواهی هم فرمودن! ما مانده‌ایم و آنتن زنده‌ای که نمی‌رسیم و شرمندگی از روی ماه شما و رضا رشیدپوری که مدام تاکید می کند، مودبانه بنویسید.»

شبکه سه سیما امروز شنبه - ۱۱ دی ماه - به جای پخش برنامه زنده‌ صبحگاهی خود، یک فوتبال خارجی را روی آنتن برد.