کیانوش عیاری مشغول به پایان رساندن تدوین جدیدترین فیلم خود است تا آن را برای نمایش در جشنواره فیلم فجر امسال آماده کند.

شاهرخ دستورتبار، مجری طرح فیلم «کاناپه» جدیدترین ساخته کیانوش عیاری در گفت و گو با خبرنگار مرور نیوز، درباره آخرین وضعیت این فیلم گفت: فیلمبرداری مدتی است که به پایان رسیده و با توجه به تدوین همزمان فیلم همراه با فیلمبرداری، بیش از هفتاد درصد از تدوین کار هم توسط کیانوش عیاری انجام شده و مونتاژ کار به زودی نهایی می شود.

وی افزود: امید رئیس دانا در حال ساخت موسیقی فیلم است و کاگردان به همراه گروه فنی تمام تلاش خود را می کنند تا «کاناپه» برای نمایش در جشنواره فیلم فجر آماده شود.

فرهاد آییش، ابوالفضل پورعرب، بابک حمیدیان، فرگل فربخش، آتوسا انواریان، بیتا بیگی، تینا عبدی، رزیتا سلطانی، سمیرا ذکایی و با حضور فریبا کامران به ایفای نقش می پردازند.

«کاناپه» روایت زندگی ۲ خانواده ای است که می خواهند با هم وصلت کنند اما در نهایت یک کاناپه باعث ایجاد مشکلاتی در زندگی آنها می شود.

عوامل «کاناپه» عبارتند از تهیه کننده، نویسنده و کارگردان: کیانوش عیاری، مجری طرح: شاهرخ دستورتبار، مدیرتولید: حسن آقاکریمی، برنامه ریز و دستیاراول کارگردان: شبنم عرفی نژاد، دستیار دوم کارگردان: مازیارحاجتی، دستیار سوم: مهتاب پیشقدم، منشی صحنه: سهیلا کاشفی، عکاس: مزدک عیاری، مدیر فیلمبرداری: داریوش عیاری، دستیار اول فیلمبرداری: محمدپرچ، محسن طاهری، بابک ابرغانی، محمدرضایی، محمدحسین خداحامی، طراح صحنه و لباس: امیرحسین قدسی، دستیار صحنه: بهنام غدیری، مدیر صحنه: سعیدرحیم، طراح گریم: مهدیه اعرابی، اجرای گریم، نازنین عرفی نژاد و محمدرضاگل افشار، صدابردار: علیرضاغفاری نژاد، دستیارصدا: جوادباقری، مدیر تدارکات: رضاصادق