برنامه‌های روزانه شبکه افق بعد از ایام اربعین حسینی، مجددا به کنداکتور پخش برمی‌گردند و برنامه «جهان آرا» با مجری جدید روی آنتن می‌رود.

به گزارش مرورنیوز، با فرارسیدن ایام اربعین ، کنداکتور پخش شبکه‌های مختلف تلویزیونی دستخوش تغییراتی شده و برنامه‌های مناسبتی زنده و تولیدی و مستند‌هایی با حال و هوای پیاده‌روی اربعین، روی آنتن این شبکه‌ها رفته است.

همچنین شبکه افق سیما هم به عنوان موکب تلویزیونی اربعین، فعالیت چشمگیری در این زمینه داشته و با تدارکی که از مدت‌ها قبل دیده بود، کنداکتوری ویژه برای این روز‌ها آماده کرده است. بر این اساس ساعت‌های زیادی از روز ویژه‌برنامه در مسیر حسین و موکب تلویزیونی افق از این شبکه پخش می‌شود.

با توجه به این تغییرات، برنامه‌های روتین سیاسی، اجتماعی و اقتصادی شبکه افق از جمله عیار، نقش جهان و ... طی هفته پیش رو و آینده مجال پخش نیافته‌اند، اما پخش آن‌ها متوقف نشده و بعد از اربعین حسینی، مجددا به کنداکتور برمی‌گردند.

از جمله این برنامه‌ها، «جهان آرا» است که به عنوان یکی از قدیمی‌ترین برنامه‌های شناخته شده شبکه افق و در سری‌های مختلف روی آنتن رفته و به موضوع‌های گوناگونی پرداخته است.

با توجه به اینکه امیر حسین ثابتی مجری برنامه جهان‌آرا در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کرده و نیز محدودیت‌های قانونی رسانه ملی برای افرادی که در انتخابات پیش‌ثبت‌نام کرده‌اند، این برنامه پر مخاطب بعد از ایام اربعین و با مجری جدید، مجددا روز‌های شنبه و دوشنبه از شبکه افق پخش خواهد شد.