عمرانی تهیه کننده و مجری برنامه نسیمیشو پیرامون گفتگوی پرحاشیه رونالدو با هوش مصنوعی پاسخ داد.

به گزارش مرور نیوز، پرهام عمرانی تهیه کننده و مجری برنامه نسیمیشو درباره بازخوردهای ویژه برنامه شب یلدا گفت: برنامه نسیمیشو این افتخار را داشت که شروع اش با شب یلدا باشد وگرنه هیچ ادعایی در بین برنامه هایی که ویژه یلدا روی آنتن رفت ندارد، چراکه نسیمیشو به مانند یک برنامه عادی روی آنتن رفت و تفاوت آن با خاطر بودجه آن با ویژه برنامه های دیگر شبکه ها داشت.

وی ادامه داد: با توجه به ماموریت برنامه نسیمیشو که معرفی برنامه ها و اتفاقات پشت صحنه است ما هم در شب یلدا  از عوامل ساخت و تولید برنامه های نسیم دعوت کردیم و یک دورهمی خانوادگی را برگزار کردیم.

وی درخصوص واکنش ها توضیح داد: برنامه نسیمیشو واکنش های مختلفی را داشتیم و بیش از ۲۰۰ دقیقه روی آنتن بودیم و یکی از اتفاقات گفتگو با جناب خان بود که از برنامه جدید خود رونمایی کرد و بخش های مختلف دیگر برنامه هم مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.  البته ما میزبان فرزندان دو شهید مدافع حرم مصطفی مهدوی نژاد و حبیب الله شیری بودیم که در یک سال گذشته دو دختر شهید در دوربین مخفی  برنامه نسیما حضور داشتند و حرف دل خانواده شهدا را بازگو می کردند.

عمرانی درباره آیتم «اون ور آب»  اظهار کرد: در اتاق فکر برنامه یک بخشی را به عنوان «اون ور آب» با اجرای پدرام ابدان را طراحی کردیم و از اتفاقات جدید دنیا هوش مصنوعی با افراد مشهود گفتگو داشته باشیم به دلیل اینکه ما نمی‌توانیم با چهره های خودمان شوخی کنیم و تصمیم گرفتیم به کمک هوش مصنوعی گفتگوهای متفاوت و بامزه داشته باشیم و قسمت اول با رونالدو شروع کردیم. این آیتم به خاطر این موضوع طراحی شده که یکسری حرف ها،کنایه ها که شخصیت های واقعی نمی توانند بازگو کنند شخصیت غیر ایرانی مطرح کنند و بامزه بودن این آیتم کسی توقع ندارد که از آن شخصیت این حرف ها را بشنود. در ضمن طراحی و تولید این آیتم پروسه سختی را دارد.با توجه به اینکه هر قسمت برنامه به یک موضوع می پردازد و شخصیت گفتگو«اون ور آب» هم بر اساس همان موضوع خواهد بود.

عمرانی خاطر نشان کرد: به عنوان تهیه کننده و سازنده برنامه نسیمیشو  از همه شخصیت های سیاسی، اجتماعی،ورزشکاران دعوت می کنیم در برنامه حضور پیدا کنند و حرف هایی را بگویند که تاکنون بازگو نکردند.