جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به اینکه فرهنگ شهادت و ایثارگری موجب پیروزی انقلاب شد، گفت: فرهنگ شهادت باید در جامعه احیاء شود.

به گزارش مرور نیوز، سردار حمزه فلاح، سه‌شنبه شب (5 بهمن) در مراسم شبی با شهدا که به مناسبت تشییع پیکر 20 شهید تازه تفحص شدهدر مسجد جامع سنندج برگزار شد، ضمن اشاره به اینکه مردم سنندج و مریوان استقبال گرمی از شهدا داشتند، اظهار کرد: شهدا جایگاه ویژه‌ای دارند و هم در زمان جنگ و هم پس از آن موجب ایجاد وحدت بودند.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ شهادت و ایثارگری موجب پیروزی انقلاب شد، گفت: شهدا و فرهنگ شهدا باید در جامعه احیا شود.

فلاح با اشاره به اینکه همین فرهنگ شهادت بود که جمهوری اسلامی را در مقابل ظلم‌های همه جانبه نگه داشت، گفت: وضعیت امروز کشور را مدیون خون شهدا هستیم.

سردار فلاح در پایان با اشاره به اینکه رزمندگان زمانی که به درجه شهادت رسیدند همدلی را میان ما به وجود آوردند، یادآور شد: شهدا ناظر بر اعمال ما هستند و تشییع با شکوه امروز شهدا، ثابت کرد که ادامه دهنده راه شهدا  و امام شهدا هستیم.

20 شهید تازه تفحص شده روز سه‌شنبه از مرز باشماق مریوان وارد کردستان شدند و شامگاه سه شنبه(5 آذر) با حضور عده کثیری از مردم استان تشییع و سپس مراسمی با عنوان شبی با شهدا در مسجد جامع سنندج برگزار شد و این شهدا برای انجام آزمایشات و تشخیص هویت به تهران منتقل می‌شوند.