دومین نمایشگاه کتاب کاشان در ایام دهه فجر برگزار می‌شود.

به گزارش مرور نیوز، سیصد و بیست و پنجمین نمایشگاه استانی کتاب و دوازدهمین نمایشگاه کتاب استان اصفهان در شهر کاشان برگزار می‌شود.

در دومین دوره نمایشگاه کتاب کاشان ۲۹۵ ناشر از سراسر کشور ۳۹ هزار و ۶۰۰ عنوان کتاب را در ۱۷۰ غرفه عرضه می‌کنند. در بخش فروش متمرکز برای حمایت از ناشرانی که امکان حضور در نمایشگاه را ندارند کتاب‌هایی از ۴۰ ناشر عرضه می‌شود. همچنین مبلغ سه میلیارد ریال بن یارانه‌ای خرید کتاب با تخفیف ۲۰ درصدی از طریق بانک شهر مستقر در نمایشگاه در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد. با هماهنگی‌های انجام‌شده بن‌های الکترونیکی که در نمایشگاه  توزیع می‌شود تا پس از یک هفته از مدت نمایشگاه نیز در تعدادی از کتاب‌فروشی‌های منتخب سطح شهر اعتبار خواهد داشت.

مشاعره و شب شعر با حضوراسماعیل آذر، جشن امضای کتاب، نشست‌های نقد و بررسی کتاب، شب شعر با حضور سعید بیابانکی، رونمایی کتاب، نشست ادبیات مقاومت افغانستان با محوریت شهدای مدافع حرم، جنگ شادی کتاب کودک، ایستگاه نقاشی و قصه‌گویی از جمله برنامه‌هایی است که در بخش جنبی نمایشگاه اجرا می‌شود.

دومین نمایشگاه کتاب کاشان از تاریخ ۱۳ تا ۱۸ بهمن در محل مصلای نمازجمعه این شهر از ساعت  ۹ تا ۱۲ و ۱۶ تا ۲۰ پذیرای علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی است.