محمود پاک نیت این روزها در سریال«آشوب»بازی می کند که می گوید کاری متفاوت در زمینه جنگ و دفاع مقدس است.

به گزارش خبرنگار مرور نیوز، محمود پاک نیت بازیگر با سابقه سینما و تلویزیون درباره آخرین فعالیتهای خود گفت:مشغول بازی در سریال«آشوب» به کارگردانی امیر پورپرویزی هستم  مثل چند سال اخیر،اینجا هم نقش پدر را بازی می کنم.

وی افزود:«آشوب»داستان بسیار جذاب،پر گره و پر تعلیقی دارد و وقتی فیلمنامه را برای من فرستادند،همه قسمتهای سریال را یکجا تا انتها خواندم به جرات می گویم که کاری به این زیبایی تاکنون در مورد جنگ ساخته نشده.

پاک نیت تصریح کرد:فیلم داستان یک جاسوس عراقی است که قبل از جنگ برای جاسوسی به خرمشهر می آید و عاشق یک دختر ایرانی می شود.از سویی یک پسر ایرانی هم عاشق این دختر شده که من نقش پدر او را درسریال«آشوب»بازی می کنم.

سیاوش طهمورث،پروانه معصومی، عباس غزالی، سلمان فرخنده و … از جمله دیگر بازیگران این سریال هستند.

بخشی از عوامل این کار عبارتند از:کارگردان: امیر پور وزیری، تهیه کننده: مهدی همایونفر، نویسندگان: علی دلگشایی و احسان فکا، مدیر تصویربرداری: آرش خلاق دوست، طراح گریم: کامران خلج، صدابردار: روح الله جعفر بیگلو، مدیر تولید: مجید معدنی، جانشین تولید و مدیر تدارکات: سید مقصود میرهاشمی، طراح صحنه: حمید شهیری، طراح لباس: مژگان عیوضی، بازیگران: عباس غزالی، سیاوش طهمورث، محمود پاک نیت، پروانه معصومی، سلمان فرخنده، مالک سراج، شیوا ابراهیمی.