امرالله احمدجو همچنان مشغول نگارش دیال.گهای سریال سلمان فارسی است و میگوید قصد ساخت کار تازه ای را ندارد

امرالله احمدجو کارگردان سینما و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج درباره فعالیتهای خود گفت:مدتی است که مشغول نگارش دیالوگهای سریال سلمان فارسی نوشته داوود میرباقری هستم و نگارش دیالوگهای بیش از نیمی از این سریال به پایان رسیده است.

وی تصریح کرد:با توجه به اینکه اطلاعات تاریخی کمی از بعضی مقاطع مورد نظر در سریال وجود دارد باید بخشی از داستان به صورت دراماتیک در فیلمنامه جلو برود و گاهی این مساله روند نگارش را کند می کند.

احمدجو افزود:متن سریال سلمان فارسی بسیار جذاب اسست و امیدوارم تولید کار به شکلی انجام شود که قدرت آن به بیننده منتقل شود.

کارگردان سریال«پشت کوههای بلند»در مورد کارگردانی یک کار جدید گفت:به قدری درگیر سلمان فارسی هستم که حتی در خواب هم به آن فکر می کنم و فعلا نمی توانم برای کار جدیدی تمرکز داشته باشم.البته چند سال است از فضای تولید در تلویزوین دور هستم و نمی دانم این روزها شرایط کار در صدا و سیما چگونه است اما دردسرهایی که زمان تولید آخرین سریالم کشیدم به حدی بود که به کار لطمه زد و خودم هم انگیزه کار را از دست دادم اما امیدوارم دوباره شرایطی پیش بیاید که بتوانم کار جدیدی را بسازم