کارگردان سریال روزی روزگاری این روزها مشغول نوشتن دیالوگهای سریال سلمان فارسی است و می گوید

امرالله احمدجو کارگردان سینما و تلویزیون در گفت وگو با خبرنگار مرور نیوز درباره پروژه های کاری خود گفت:چند پروژه و برنامه دارم و ساخت چند کار را در طول این چند سال پی گیری کرده ام اما متاسفانه هر فکری در مسیر مخصوص به خود اگر امکان اجرا پیدا نکند بی فایده می شود و از بین می رود و چند سال است که شرایط کار برای من فراهم نشده است.

کارگردان سریال خاطره انگیز«روزی روزگاری...» در ادامه گفت: بیست سال است که بازنشسته شده ام و از آن موقع ساکن اصفهان هستم. همین دوری از مرکز شاید بر روی این کم کاری موثر باشد اما ناراحتی من این است که چرا در اصفهان که یک مرکز بزرگ استانی است امکان فیلم یا سریالی برای من وجود ندارد.

سازنده سریال«تفنگ سرپر»درباره فعالیتهای فعلی خود گفت: در همکاری با داوود میرباقری برای سریال «سلمان فارسی»مشغول هستم و قرار است دیالوگهای فیلمنامه را بنده بنویسم. فیلمنامه را داوود میرباقری به شکل کامل نوشته و داستان بسیار جذاب و زیبایی دارد.

وی در مورد این سریال گفت:داستان جذاب این سریال از زمان تولد سلمان فارسی آغاز می شود و تا زمان رسیدن او به محضر پیامبر(ص) ادامه دارد. او منتسب به ناحیه جی در اصفهان است. شخصی کنجکاو و جست و جوگر بود که خرافات و حرفهای رایج زمانه روحش را اقناع نمی کرد و در پی یافتن حقیقت اتفاقات زیادی برای او افتاد.تمام این وقایع را داوود میرباقری به زیبایی در داستان سریال خود آورده است و امیدوارم ملاحظه کاریها بگذارد که بتوان این داستان را به شکل کامل روایت کرد.

احمدجو در پایان تصریح کرد:همانگونه که گفتم فیلمنامه این سریال را داوود میرباقری به شکل کامل نوشته است . من نوشتن دیالوگهای سریال را بر عهده دارم و پس از پایان نوشتن دیالوگها،آقای میرباقری جهت یکدست شدن کلام یک بار فیلمنامه را شخصا بازنویسی خواهند کرد.