مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال فردا(شنبه) با حضور وزیران فرهنگ و ارشاد اسلامی و ارتباطات و فناوری اطلاعات گشایش می یابد.

به گزارش مرور نیوز، سیدمرتضی موسویان افزود: مراسم افتتاحیه ساعت 10 روز شنبه در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) با سخنرانی سیدعباس صالحی، محمد جواد آذری جهرمی و رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: در این مراسم از سه دستاورد مهم و جدید تولید شده توسط متخصصان و فعالان حوزه فضای مجازی در زمینه رسانه‌های دیجیتال رونمایی می شود.
رئیس یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال به ویژگی ها این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: وجود استودیو و تلویزیون نمایشگاهی در طول زمان برگزاری برای انعکاس اخبار نمایشگاه از مهمترین برنامه‌های هر روز بزرگترین رویداد رسانه ای فضای مجازی به شمار می آید.
مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، آشنایی هرچه بیشتر فعالان حوزه دیجیتال و شرکت‌های فعال با آخرین تحولات صورت گرفته در حوزه رسانه‌های دیجیتال را از دیگر اهداف مهم این نمایشگاه برشمرد.
موسویان، برگزاری بیش از 120 کارگاه تخصصی و همچنین نشست‌های تخصصی با موضوع فضای مجازی و رسانه های دیجیتال را از بخش‌های جنبی این نمایشگاه عنوان کرد.
به گفته وی، کار غرفه سازی از روز سه شنبه 16 آبان ماه در بخش های مختلف شبستان و ضلع شرقی آغاز شده و تقریبا بیش از 90 درصد پیشرفت و تجهیز غرفه ها انجام گرفته و آماده گشایش همزمان با نخستین روز نمایشگاه شده است.
یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال از 20 تا 27 آبان ‌ماه در مصلای امام‌خمینی(ره) تهران برپا است.