مجموعه نقدهایم درباره کتاب با عنوان در جستجوی شعر در انتشارات سوره مهر در نوبت چاپ قرار داد.

 به گزارش مرور نیوز، مصطفی علیپور، شاعر در خصوص  اثر در دست انتشارش  گفت: مجموعه نقدهایم درباره کتاب در جستجوی شعر در انتشارات سوره مهر در نوبت چاپ قرار داد و فکر نمی‌کنم این کتاب به سادگی در این انتشاراتی منتشر شود چراکه مدت هاست کتابم را برای انتشار به سوره مهر سپردم.

وی ادامه داد: این کتاب مجموعه نقدهایم بر کتاب‌های شعر است و در این نقدها چند مصاحبه و گفتگو درباره شعر  اضافه کردم و بسیاری از دوستانم که نقدهای کتاب در جستجوی شعر را خوانده‎‌اند معتقدند نقدهای کتاب تعلیمی است. این روایت دوستان از کتاب است و خودم ادعایی در این باره ندارم. چون معلم شعر هستم و سعی کردم روحیه معلمی خود را در کتاب حفظ کنم.

وی افزود: دو کتاب آماده چاپ دارم؛ یکی از این کتاب ها درباره صوفیان شهید به نام مستان نیمه شب است.چاپ اول آن را انتشارات تیرداد برعهده داشت و برای چاپ دوم کتابم به دنبال ناشر می گردم.این کتاب یک روایت تحلیلی از اندیشه های اجتماعی و سیاسی حلاج، عین القضات همدانی و سهروردی است و چاپ دوم کتاب را با افزوده هایی و رفع لغزش های چاپی اثر منتشر خواهم کرد.

این شاعر با اشاره به اثر دیگر خود با عنوان درباره زبان شعر اظهار کرد: چاپ اول و دوم کتابم با عنوان درباره زبان شعر را انتشارات فردوس برعهده داشت. در این کتاب درباره این نوشتم زبان چیست و مجموعه مقالاتی است که در آن به زیباشناسی زبان شعر پرداختم. در این کتاب به مسئله اجرای زبان در شعر پرداختم که از اهمیت بیشتری نسبت به مسئله زیباشناختی آن برخوردار است.