بازیگر سینما و تلویزیون می گوید این روزها دلش برای بازی در مجموعه های طنز مهران مدیری تنگ شده است.

به گزارش مرور نیوز، سعید پیردوست بیان کرد: کفگیر ته دیگ خورده است و دیگر نمی توان مثل سابق فعالیت کرد.

بازیگر سینما و تلویزیون درباره این روزهای خود و اینکه در این سال ها کمتر فعالیت داشته است، بیان کرد: هر کسی در هر کاری صعود و افولی دارد برای ما هم شرایطی پیش می آید که پر کار هستیم و شرایطی هم هست که نیروهای جوان تر می آیند و ما کمتر کار می کنیم.

وی با اشاره به اینکه مردم هنوز کارهای او را به یاد دارند، اظهار کرد: لطف مردم است که ما را فراموش نکردند وگرنه خودم حس می کنم که به نوعی کفگیر ته دیگ خورده است و دیگر نمی توان مثل سابق فعالیت کرد.

پیردوست اضافه کرد: مردم همیشه لطف می کنند ولی خودم حس می کنم توجه لازم از طرف دیگران به پیشکسوت ها و به کسانی که دوره آخر کاریشان را طی می کنند، صورت نمی گیرد.

بازیگر فیلم های «گوزن ها» و «سفر سنگ» با اشاره به ابتدای حضورش در سینما عنوان کرد: من کارم را با مسعود کیمیایی شروع کردم و در «خاک»، «سفر سنگ» و حدود 10 فیلم به کارگردانی کیمیایی بازی کردم البته فکر می کردم چون دوست کیمیایی هستم نقش های کوچکی در کارهایش داشته ام و خود را بازیگر نمی دانستم. من و کیمیایی همکلاسی بودیم و او لطف داشت و همیشه نقشی به من می داد.

وی ادامه داد: با دوستی هایی که با سیروس الوند داشتم با او هم همکاری هایی داشتم. همچنین در سریال «هزاران چشم» به کارگردانی کیانوش عیاری حضور داشتم بنابراین من از کارنامه خوبی برخورار بودم اما به دنبال هیاهو نبودم.

 

بازیگر سریال «پاورچین» درباره همکاری هایش با مهران مدیری نیز یادآور شد: من با مسعود کیمیایی همکلاسی بودم ولی هیچ گاه خود را به آب و آتش نمی زدم و او خودش همیشه نقش هایی را به من می سپرد اما میان همکاری من و او وقفه ای افتاد که در آنجا من با مهران مدیری آشنا شدم و به کارهای او پیوستم.

بازیگر فیلم های «دست های آلوده» و «سربازهای جمعه» اظهار کرد: من از نظر مردم بیشتر با کارهای مدیری شناخته شدم و اگرچه سال ها در فیلم های سینمایی حضور داشتم اما با سریال «پاورچین»، «نقطه چین» و «شب های برره» بیشتر دیده شدم.

وی با بیان اینکه دلش برای حضور در سریال های طنز تنگ شده است، گفت: دلتنگی ما برای سریال های طنز مثل این است که در خانواده ای زندگی کنید و در آن خانواده همیشه بگو و بخند است و بعد به جایی می روید که همیشه غم و غصه است. من هم اگرچه در مجموعه های طنز بازی جدی خودم را داشتم اما باز هم دلمان تنگ می شود.

این بازیگر در پایان درباره مهران مدیری بیان کرد: مدیری نبض تلویزیون را می داند و تشخیص می دهد چه زمانی موقع ساختن چیست و اکنون فکر می کنم جای کارهای 90 شبی اش بسیار خالیست.