رئیس کل دادگستری لرستان گفت: راهیان نور روحیه انقلابی را به‌وجود آورده و تقویت می‌کند.

به گزارش مرور نیوز، جعفر بدری در بازدید از کربلای ایران، منطقه شلمچه، بیان کرد: فلسفه حضور در اردوهای راهیان نور، آشنایی با فرهنگ ایثار و شهادت و لمس سختی‌های رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس است، در حالی که انقلاب شکوهمند ایران سال‌های نخستین خود را تجربه می کرد، استکبار جهانی با همدستی 36 کشور فرصت‌طلب استعماری با علم کردن حزب بعث عراق به سرکردگی صدام ناجوانمردانه به آب و خاک کشورمان تاختند، لیکن با پایداری و مقاومت دلاور مردان و شیر زنان ایرانی، پوزه نجسشان به خاک پشیمانی مالیده شد.

وی افزود: وقتی دشمن استقبال مردم را در بازدید از مناطق جنگی و میثاق با شهدا می‌بیند در وجودش دلهره و ترس بوجود می‌آید. در حقیقت راهیان نور همچون رژه جنگی و مایه قدرت‌نمایی نظام اسلامی در برابر جهان سلطه است، راهیان نور روحیه انقلابی را بوجود آورده و تقویت می‌کند، روحیه‌ای که نیاز امروز ماست، روحیه‌ای که دیروز در شهدا بود و ما امروز با حضور در محل عروج شهدا آن را از ایشان هدیه می‌گیریم.

رئیس شورای قضایی لرستان تاکید کرد: شرکت در اردوی راهیان نور به همراه خانواده قطعا آثار و برکات دو چندانی خواهد داشت زیرا مقدس‌ترین نهاد اجتماعی یعنی خانواده در مقدس‌ترین سرزمین‌ها که با خون پاک شهدا مزین شده در صفا و صمیمیت، قدردان جانفشانی‌های فرزندان ایران و امنیت و اقتدار امروز کشور می‌شوند. پایگاه مقاومت بسیج شهید بهشتی دادگستری کل لرستان نیز به نحو مطلوب از این ظرفیت استفاده کرده است.

بدری خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین نیازهای یک نظام، انسجام نیروهای مردمی از لحاظ کمی و کیفی است، این امر به خوبی در مناطق سرزمین نور قابل مشاهده است. در حقیقت این جمع مردم که به برکت شهدا در مناطق عملیاتی حضور می‌یابند تجلی اتحاد ملی در برابر تهدیدات و تحریم‌های دشمنان است و بسیج فکری فرهنگی با هدفی مشترک تشکیل می‌دهند.

وی تصریح کرد: راهیان نور امری برای رسیدن به همدلی و همزبانی است، هنگامی که مردم با هر سلیقه‌ای کنار هم جمع می‌شوند، نهایتاً این شهدا هستند که خودنمایی می‌کنند و موجب انسجام ملی می‌شود و زائران شهدا در این‌گونه اردوها همواره همدل و همزبان می‌شوند.


انتهای پیام