نماینده مردم ملایر گفت: 22 بهمن ماه فرصتی برای قدردانی از شهدای انقلاب، دفاع مقدس، حفظ حرمت خون آنها و تجدید پیمان با آرمان‌های امام(ره)، مقام معظم رهبری و ولایت است.

به گزارش مرور نیوز، محمد کاظمی حضورپرشور و باشعور ملت ایران به ویژه مردم ملایر در راهپیمائی 22 بهمن را ضامن بقای انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: ملت ایران در پاسخ به ندای رهبر معظم انقلاب حضوری گسترده و چشمگیر در راهپیمایی داشتند که نشان دهنده بیداری و هوشیاری ملت ایران است.

وی با اشاره به دعوت رهبران گروه‌های سیاسی کشور از مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن، افزود: 22 بهمن روز فریاد واحد و یکسان ایران اسلامی علیه ظلم، کفر و استکبار جهانی به ویژه آمریکا است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: راهپیمایی 22 بهمن ماه فرصتی برای قدردانی از شهدای انقلاب، دفاع مقدس، حفظ حرمت خون آنها و تجدید پیمان با آرمان‌های امام(ره) و مقام معظم رهبری است.

وی گفت: امروز ملت ایران با حضور پر شور در راهپیمائی 22 بهمن با شهیدان پیمان می‌بندند که در رسیدن به اهداف متعالیشان لحظه‌ای درنگ نمی‌کنند.

امسال برف و سرمای هوا هم نتوانست مانع حضور گرم و حماسی مردم مومن و انقلابی ملایر در راهپیمائی 22 بهمن شود.

مردم ملایر پرشورتر از هر سال با حضور در خیابان‌ها بار دیگر در لبیک به دعوت پیشوای خود امام خامنه‌ای بصیرت استکبارستیزی و ولایتمداری خود را به رخ جهانیان کشیدند .