دیمتری لازاروسکی، رئیس ورزش‌های زمستانی کمیته بین‌المللی پارالمپیک، بامداد دوشنبه، 13 دی ماه وارد تهران می‌شود.

به گزارش مرور نیوز، مسابقات بین‌المللی اسکی در بخش معلولین از 14 تا 28 دی‌ در پیست اسکی دیزین با حضور نمایندگانی از کشورمان و کشورهای رومانی و ارمنستان برگزار خواهد شد.

دیمتری لازاروسکی، رئیس ورزش‌های زمستانی کمیته بین‌المللی پارالمپیک، به همراه ساندرا تیتولر از هلند و کاترینی ایوروپی از یونان، دو پزشک کلاس‌بند که قرار است کلاس‌بندی ورزشکاران این مسابقات را انجام داده و برای کلاس‌بندان ایرانی نیز دوره ویژه کلاس‌بندی برگزار کنند، فردا وارد ایران خواهند شد.

پس از ورود، صبح روز دوشنبه کلاس‌بندی شرکت کنندگان در اولین دوره مسابقات بین‌المللی اسکی انجام شده و مسابقات به صورت رسمی از سه‌شنبه، 14 دی ماه در رشته اسنوبرد و پیست دیزین برگزار خواهد شد.

این مسابقات تا 15 دی ادامه دارد و پس از آن رقابت‌های آلپاین (مارپیچ بزرگ) طی روزهای 19 و 20 دی و مسابقات آلپاین (مارپیچ کوچک) طی روزهای 27 و 28 دی ماه برگزار خواهد شد.

در حاشیه این مسابقات نیز دوره آموزشی کلاس‌بندی طی روزهای 16 و 17 دی به صورت تخصصی برای 10 پزشک کلاس‌بند ایرانی در نظر گرفته شده و 18 دی نیز دیمیتری لازاروسکی، رئیس ورزش‌های زمستانی IPC  دوره یکروزه داوری با حضور 20 داور از سراسر کشور را برگزار می‌کند.