سرمربی یوونتوس پس از پیروزی برابر اینتر به تمجید از نمایش این تیم پرداخت و اظهار کرد اگر نرآتزوری شروع خوبی در فصل می‌داشت اکنون آنها را در صدر جدول به چالش می‌کشید.

به گزارش مرور نیوز، یوونتوس شب گذشته (یکشنبه) در لیگ ایتالیا به مصاف اینتر رفت که در چند هفته‌ گذشته توانسته بود با پیروزی‌های پی در پی خودش را به جمع مدعیان نزدیک کند. همین باعث شد داربی فوتبال ایتالیا از حساسیت بالایی برخوردار باشد. در نهایت این تیم صدرنشین بود که با گل خوان کوادرادو سه امتیاز مسابقه را کسب کند.

ماسیمیلیانو آلگری بعد از پایان مسابقه گفت‌: از نمایش تیمم در بازی امشب بسیار خوشحال هستم. بازی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بود. حس کردم یک چهارم نهایی یا نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را دارم تجربه می‌کنم. چه از لحاظ استعداد فردی و چه از لحاظ کیفیت تیمی بازی بسیار خوبی را شاهد بودیم.

سرمربی یوونتوس ‌اضافه کرد: در نیمه نخست تمام تمرکز ما روی کنترل مسابقه بود و خوشبختانه در دقایق پایانی این نیمه نیز به گل رسیدیم تا با برتری به رختکن برویم. در نیمه دوم به اندازه کافی فرصت گلزنی را ایجاد کردیم تا بتوانیم گل‌های بعدی را نیز به ثمر برسانیم ولی این اتفاق رخ نداد اما از کسب سه امتیاز کاملا راضی هستم. خوشبختانه اینتر فصل را خیلی خوب شروع نکرد زیرا با این نمایش، به راحتی می‌توانست یک حریف چالشی در بالای جدول برای اسکودتو باشد. ژوائو ماریو در سمت راست زمین ما حرکت می‌کرد. در مواقعی در حمله سه بازیکن آنها در مقابل دو بازیکن ما قرار گرفته بودند.

سرمربی یوونتوس در پایان گفت‌: به اینتر تبریک می‌گویم. فصل را لحظه‌ها تعیین می‌کنند و من فکر می‌کنم که در این بازی لحظه را بردیم. اینتر با استفانو پیولی متحول شده است و فوتبال بسیار خوبی را بازی می‌کند. مطمئن هستم در یک سوم پایانی همین فصل، اینتر را قدرتمندتر از قبل خواهیم دید. این تیم شایستگی‌های زیادی دارد و هواداران آن باید خوش‌بین باشند.

در این بازی پائولو دیبالا بعد از تعویض، آلگری را در آغوش گرفت تا به زمزمه‌های جدایی از این تیم پایان بدهد. البته این اتفاق برای استفن لیشت‌اشتاینر رخ نداد و او بعد از تعویض به نظر می‌رسید با ناراحتی زمین بازی را ترک کرده است. آلگری درباره این موضوع گفت: هر هفته می‌توانم تنها یک بازیکن عبوس داشته باشم، نه دو بازیکن! صحبت‌های لیشت‌اشتاینر را بد متوجه شدم. هنگامی که او بر روی زمین افتاده بود، فکر کردم مصدوم شده است اما او در زمان تعویض به من گفت و حالش خوب است و می‌توانست به بازی ادامه بدهد.