سرمربی یوونتوس پس از برد تیمش برابر ساسولو اظهار کرد دوست دارد خارج از لیگ ایتالیا هم مربیگری کند.

به گزارش مرور نیوز، هفته بیست و دوم سری A به کام یوونتوس بود. این تیم توانست با دو گل ساسولو را شکست بدهد. این در حالی بود که رم و میلان تن به شکست دادند و ناپولی هم دو امتیاز حساس را از دست داد.

یوونتوس با وجود اینکه یک بازی کمتر نسبت به رقیبانش انجام داده، با چهار امتیاز اختلاف نسبت به نزدیک‌ترین تعقیب کننده خود در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفته است. با وجود اختلاف نسبتا زیاد یوونتوس با نزدیک‌ترین تعقیب کننده‌هایش، ماسیمیلیانو آلگری تاکید کرد هنوز تکلیف قهرمان مشخص نیست.

سرمربی یوونتوس در نشست خبری بعد از بازی گفت‌: صرف نظر از شکست رم و توقف ناپولی باید بگویم پیروزی مهمی را به دست آوردیم. بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و شایسته پیروزی بودیم. در نیمه دوم بسیار خوب ظاهر شدیم. بسته نگه داشتن دروازه‌، اتفاق خوبی برای ما به شمار می‌آید. بازیکنان یوونتوس باکیفیت بالایی بازی کردند. به شاگردانم افتخار می‌کنم.

آلگری در پایان سخنان خود درباره آینده خود با یووه نیز گفت‌: دوست دارم در خارج از ایتالیا هم مربیگری کنم. البته مشکلی با تمدید قرارداد خود با یوونتوس هم ندارم. این آمادگی را دارم که با یووه قرارداد طولانی مدت امضا کنم. باید در این زمینه با باشگاه صحبت کنم.

آلگری سومین فصل خود با یوونتوس را سپری می‌کند. او در دو فصل اخیر توانسته است دو بار با بیانکونری در سری A قهرمان شود.