سرمربی تیم فجر شهید سپاسی شیراز با بیان این که در فصل جاری تاکنون 400 میلیون تومان هزینه این تیم در لیگ دسته اول فوتبال کشور شده است، گفت: این مبلغ در مقایسه با هزینه های چند برابری سایر تیم های حاضر در این رقابت ها بسیار ناچیز است .

به گزارش مرور نیوز، غلامحسین پیروانی که شاگردانش روز دوشنبه تیم فولاد یزد را شکست دادند، روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: برای ماندن در لیگ دسته اول کار ما به هفته آخر کشیده شده است و این امیدواری وجود دارد که بتوانیم تیم را حفظ کنیم .
وی در خصوص دیدار برابر فولاد یزد گفت : بازیکنان ما به لحاظ اهمیت بازی استرس زیادی داشتند با این وجود توانستند این دیدار حساس را با پیروزی پشت سر بگذارند ضمن اینکه فرصت های زیادی هم از دست دادند .
پیروانی با انتقاد از رفتار برخی تماشاگران در بازی برابر فولاد یزد گفت : انتظار نداشتم که انها به تیم حریف توهین کنند و این حرکت آنها جای تعجب داشت .
پیش از این، سرمربی تیم فولاد یزد پس از دیدار با فجر سپاسی گفت: با وجود مشکلات مالی اما توانستیم طی 33 بازی بر گزار شده 30 امتیاز کسب کنیم .
محمود امیری افزود: باید فکر اساسی برای فوتبال یزد کرد تا بتوانیم حرف های زیادی برای گفتن داشته باشیم ضمن اینکه بازیکنان تیم با وجود مشکلات از جان مایه گذاشتند .
سرمربی تیم فولاد یزد ادامه داد: با گل زود هنگامی که برابر فجر دریافت کردیم شیرازه تیم ما از هم پاشید ضمن اینکه تیم فجر هم بازی بهتری نسبت به تیم ما انجام داد و 2 گل زد و چند فرصت دیگر هم برای گلزنی داشتند که از دست دادند.
امیری افزود: جای تعجب دارد که تیم فجر به این حال و روز افتاده است و باید غلام پیروانی زودتر از ماه های گذشته سکان هدایت این تیم را در دست می گرفت تا در خطر سقوط قرار نگیرد.
دیدار تیم های فجر سپاسی و فولاد یزد در هفته سی و سوم مسابقات فوتبال دسته اول با نتیجه 2 بر صفر به سود تیم فجر پایان یافت .
با پایان یافتن این هفته تیم پارس جم جنوبی با 62 امتیاز قهرمان این مسابقات شد و به لیگ برتر صعود کرد و از بین تیم های سپید رود رشت ، گل گهر سیرجان و ملوان انزلی در هفته اخر یک تیم دیگر به لیگ برتر صعود خواهد کرد .
در انتهای جدول هم تیم های استقلال اهواز و فولاد یزد به دسته دوم سقوط کردند و در هفته آخر نیز یک تیم از بین تیم های ایران جوان بوشهر ، خیبر خرم آباد و فجر شهید سپاسی به دسته دوم سقوط خواهند کرد .
در رقابت های فوتبال دسته اول کشور 18 تیم شرکت دارند و پس از انجام 34 بازی 2 تیم اول و دوم به لیگ برتر صعود خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول هم به دسته دوم می رود.
تبم فجرسپاسی شیراز در هفته پایانی (سی و چهارم ) این رقابت ها دوشنبه 11 اردیبهشت ماه جاری در اراک به مصاف تیم آلومینیوم این شهر خواهد رفت و برای بقا نیز باید از سد این تیم بگذرد و منتطر شکست تیم های خیبر خرم اباد و ایران جوان بوشهر باشد تا در دسته اول باقی بماند.