سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان اینکه علی دایی نباید از نام و نوکرهایش سوء استفاده کند، گفت: دانیال ماهینی بازیکن ماست و تا آخر هم پای حقمان می ایستیم.

به گزارش مرور نیوز، عبدالله ویسی در گفتگو با رادیو تهران درباره اینکه تیم استقلال خوزستان دیر کارش را شروع کرده و آیا این موضوع در کار استقلال خوزستان تاثیرگذار است؟ گفت: قطعا این امر تاثیرگذار است. تکلیف تیم ما مشخص نبود. بیش از 16 بازیکن از استقلال خوزستان جدا شدند و جمع کردن تیم کار سختی بود. در نهایت با تلاش مسئولان، این تیم را جمع و سریع کار را شروع کردیم ولی به هر حال کمبودهایی داریم و امیدواریم در این مسیر کمبودها را برطرف کنیم.

ویسی درباره مشکلات مالی استقلال خوزستان تصریح کرد: باید از بازیکنان تیم تشکر کنم که با تمام وجود برای کمک آمده اند اما در ادامه راه نیاز مبرم به کمکهای مالی داریم. یک مقدار بدهی داریم که باید صاف و قرارداد بازیکنان جدید را پرداخت کنیم. فکر کنم اتفاقات خوبی برای ما بیافتد.

سرمربی استقلال خوزستان درباره جدایی تعدادی از بازیکنان این تیم و گلایه هایش از این بابت تصریح کرد: بعضی از بازیکنان با ما قرارداد سه ساله دارند؛ بازیکنان که خود من از لیگ دسته یک به لیگ برتر آوردم. الان یک قانون آمده که اگر بازیکنان کمتر از 50 درصد قراردادشان را بگیرند، می توانند از تیمشان جدا شوند. این حق بازیکن است ولی این بازیکنان ما که جدا شده اند، بالاتر از 50 درصد گرفته اند و با تیم های دیگر قرارداد بسته اند. قانون هم می گوید بازیکنانی که قرارداد بسته اند، نمی توانند برگردند. سازمان لیگ ابتدا باید مستندات بخواهد تا تکلیف مشخص شود.

ویسی در خصوص پیوستن دانیال ماهینی به سایپا تاکید کرد: تا روز 24 خرداد وقت بود که برای این بازیکنان پول بگیریم. وقتی باشگاه استقلال خوزستان خواست برای دانیال ماهینی پول بریزد، اعلام کردند حساب این بازیکن مسدود است. متاسفانه آقایان به ماهینی گفته اند که حسابت را مسدود کن. این جرم است.

وی در پاسخ به این سئوال که چه کسی به ماهینی این حرف را زده است، گفت: باشگاه سایپا این کار را کرده است. دانیال خودش به من گفت.

سرمربی استقلال خوزستان درباره اینکه چه کسی از باشگاه سایپا این کار را کرده است؟ یادآور شد: یک وکیل به ماهینی اینرا گفته است.

ویسی در ادامه درباره اینکه علی دایی گفته بود آقایان درباره دانیال ماهینی شلوغ کاری می کنند تاکید کرد: آقای دایی برای من قابل احترام و دوست داشتنی است ولی نمی توانم بگویم دایی از اسمش، نامش و نوکرهایی که دارد سوء استفاده و حق باشگاه را ضایع کند. ما حقمان را می خواهیم و تا آخر ایستادگی می کنیم. نامه از بانک داریم که 23 خرداد پول را می خواستیم بریزیم ولی 22 خرداد حساب بسته شده است. آیا این شلوغ کاری است؟

وی خاطرنشان کرد: نامه ای هم به محمد طیبی داده ایم. به این بازیکنان چک دادیم و آنها صد درصد پول گرفته اند. اگر حق با استقلال خوزستان باشد این بازیکنان جریمه و محروم می شود. خب در اینصورت چه چیزی گیر ما می آید؟

سرمربی استقلال خوزستان افزود: مهدی زبیدی هم 51 درصد از قراردادش را گرفته است ولی به پارس جنوبی رفت. این بازیکن پولش را از حساب در آورده است. آیا این مسائل این شلوغ کاری است؟ برای این بازیکن زحمت کشیده شده است. اینها به کنار؛ این بازیکنان با ما قرارداد دارند.

ویسی درباره اینکه حالا راهکار چیست؟ گفت: به ما گفته اند اگر این بازیکنان اعلام پشیمانی کنند و بخواهند برگردند مشکلی نیست وگرنه...

سرمربی استقلال خوزستان در پایان با اشاره به مشکلات این تیم درباره جایگاهش در فصل آینده لیگ برتر گفت: با این وضعیت مردم انتظاری از ما ندارند. الان قول نمی دهم ولی مطمئنا در پایان فصل در نیمه بالای جدول خواهیم بود.