عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: مبالغ بدهی به شاکیان زیاد بود و مجبور به دادن سفته به طلبکاران شدیم.

 به گزارش مرور نیوز، محمد رضا حاج بیگی درباره وضعیت پرسپولیس در کسب مجوز حرفه‌ای اظهار کرد: مدارک لازم را با هماهنگی مسئولان کمیته مجوز حرفه‌ای به AFC ارسال کردیم و مشکلی در این باره وجود ندارد.

او درباره اینکه باشگاه پرسپولیس سفته به طلبکاران خود داده است، بیان کرد: بخشی از مبلغ بدهی به شاکیان زیاد بود، براین اساس ما با دادن سفته تعهد کردیم که این بدهی را به موقع پرداخت کنیم.

حاج بیگی درباره کمک وزارت ورزش و جوانان برای حل بدهی‌های پرسپولیس گفت: وزارتخانه کمک‌های مالی به باشگاه کرده است و بعد از جمع بندی بدهی‌ها را پرداخت می‌کنیم.

عضو هیئت مدیره پرسپولیس درباره اینکه حامی مالی سابق به تعهدات مالی خود عمل نکرده است، بیان کرد: درگیری با حامی مالی سابق داریم که امیدوارم اختلافات به زودی حل شود و کار به شکایت از این حامی مالی نرسد.

او درباره گزینه‌های مطرح شده برای مدیرعاملی پرسپولیس تصریح کرد: مذاکره‌ای با گزینه‌های مدیرعاملی نشده است چرا که طاهری به پرسپولیس بازمی گردد.

حاج بیگی درباره اینکه طاهری دیگر به پرسپولیس بازنمی گردد، اظهار کرد: اعضای هیئت مدیره تلاش خود را می‌کنند تا نظر طاهری را تغییر بدهند و او همچنان مدیرعامل تیم ما باشد.