سردار علیرضا لطفی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از انهدام باند ۴ نفره سرقت مسلحانه مجهز به سلاح‌های گرم و سرد توسط پلیس آگاهی خبر داد.

به گزارش مرور نیوز، سردار علیرضا لطفی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: مرداد ماه سال گذشته گزارشی به پلیس آگاهی واصل شد مبنی بر اینکه یک باند ۴ نفره سرقت مسلحانه مجهز به سلاح‌های گرم و سرد به یک طلافروشی در باقر شهر حمله کردند.

وی افزود: البته این سرقت موفق نبود و به دلیل اینکه این افراد کاملاً چهره‌های خود را پوشانده بودند به راحتی قابل شناسایی نبودند.

سردار لطفی ادامه داد: در بررسی‌هایی که صورت گرفت سرنخ‌هایی از این باند به دست آمد، همچنین فیلم سرقت این باند در فضای مجازی هم به سرعت منتشر شد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت بیان کرد: خوشبختانه مأمور پلیس آگاهی توانستند این باند را هنگامی که در حال آماده شدن برای سرقت بودند در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

وی گفت: خبر دستگیری این باند به گوش سایر اعضا هم رسید اما مأموران پلیس توانستند ۳ نفر دیگر را هم دستگیر کنند و در مجموع ۷ نفر اعضا این باند دستگیر شدند.

به گفته سردار لطفی ۷ نفری که دستگیر شدند شامل مال‌خران و سارقان بودند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: تا به این لحظه این افراد به ۴ سرقت مسلحانه و سرقت ۲۰ کیلوگرم طلا اعتراف کردند.

وی در پایان با اشاره به اینکه این افراد سلاح و مهمات جنگی بسیاری به همراه داشتند، گفت: اعضا این باند سوابق متعددی در سرقت‌های خشن داشتند.