عسگری گفت: با نانوایی‌هایی که اقدام به کم فروشی و گران‌فروشی کنند برخورد خواهد شد و در سهمیه اختصاص یافته به آن‌ها تجدیدنظر می‌شود.

به گزارش مرور نیوز، حشمت اله عسگری معاون اقتصادی استاندار تهران گفت: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته موضوع حمل آرد در سطح استان مطلوب بوده و مشکلات قبلی مرتفع شده است.

وی بر ضرورت درج قیمت واحد‌های نانوایی در انظار مشتریان تاکید کرد و افزود: با نانوایی‌هایی که اقدام به کم فروشی و گران‌فروشی کنند با سازو کار جدید برخورد خواهد شد و در سهمیه اختصاص یافته به آن‌ها تجدید نظر خواهد شد.

معاون اقتصادی استاندار تهران در ادامه با اشاره به ضرورت بروزرسانی و بازسازی کارخانجات تولید آرد استان گفت: دستگاه‌های اجرایی ذیربط بر اساس چک لیست تایید شده نظارت و ارزیابی لازم را در خصوص کارخانجات آرد به عمل آورند.

عسگری با تاکید بر بروزرسانی کارخانجات آرد گفت: براساس برنامه زمانبندی تعیین شده تمامی کارخانجات آرد استان باید ظرف مدت ۵ سال اقدام به بازسازی کنند در غیر این صورت به ازای هر سال ۲۰ درصد از سهمیه آن‌ها کسر و به کارخانجات دارای شرایط واگذار خواهد شد.

وی با اشاره به خرید قراردادی گندم برای واحد‌های صنفی صنعتی که عمده مواد اولیه آن‌ها گندم و آرد می‌باشد، افزود: اداره غله و دستگاه‌های مرتبط اطلاع رسانی لازم را در این خصوص به کارخانجات و واحد‌های مربوطه و جامعه هدف کشاورزان سطح استان به عمل آورند تا در روند تولید این واحد‌ها خللی ایجاد نشود.

معاون اقتصادی استاندار تهران تصریح کرد: با توجه به جابجایی و انتقال وظایف دبیرخانه کارگروه آرد و نان استان از سازمان صمت به جهاد کشاورزی و زیرمجموعه ترتیبی اتخاذ شود تا در این برهه متقاضیان دچار سرگردانی نشوند و خدمات لازم ارائه شود.

عسگری همچنین با اشاره به درخواست جابجایی و تغییر مکان واحد‌های نانوایی تاکید کرد: انتقال و جابجایی این واحد‌ها مشروط به عدم اخلال در ارائه خدمت در محله و رضایتمندی در مکان جدید باشد.