کلیوند گفت: در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا مصوب شد تا مراکز واکسیناسیون افزایش پیدا کند و جمعیت هلال احمر این آمادگی را دارد تا در صورت درخواست وزارت بهداشت، تعداد مراکز واکسیناسیون خود را افزایش دهد.

به گزارش مرور نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر در نشست شورای معاونین گفت: نگرانی‌هایی در خصوص شیوع سویه جدید کرونا در کشور وجود دارد. در همین راستا وضعیت سایر کشور‌ها و تجارب آن‌ها در زمینه مقابله با امیکرون مورد بررسی قرار می‌گیرد و هم زمان نیاز است تا دستورالعمل‌های بهداشتی در اجتماعات نیز مورد توجه قرار گیرد.

کلیوند ادامه داد: در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا مصوب شد تا مراکز واکسیناسیون افزایش پیدا کند و جمعیت هلال احمر این آمادگی را دارد تا در صورت درخواست وزارت بهداشت، تعداد مراکز واکسیناسیون خود را افزایش دهد.  جمعیت هلال احمر از ظرفیت داوطلبان و جوانان استفاده می‌کند تا مردم را ترغیب کنند تا پروتکل‌های بهداشتی را رعایت و از ماسک و ضدعفونی کننده‌ها استفاده کنند تا بار دیگر کرونا در کشور گسترش پیدا نکند.

گفتنی است، جمعیت هلال احمر همچون گذشته کنترل‌های مرزی را با کمک وزارت بهداشت دنبال می‌کند و تمامی موارد مشکوک جهت کنترل و در راستای این که ویروس وارد کشور نشود، مورد آزمایش قرار می‌گیرند.