عضو کمیسیون حقوقی شورای شهر تهران از وضعیت بلاتکلیف ساختمان نیمه کاره بیمارستان امام خمینی (ره) گلایه کرد.

به گزارش مرور نیوز، علی صابری در تذکر پیش از دستور خود در جلسه سیصدوشانزدهمین علنی شورای شهر تهران با اشاره به ساختمان نیمه کاره بیمارستان امام خمینی (ره) در بزرگراه چمران گفت: روزانه تعداد زیادی از بیماران به بیمارستان امام خمینی (ره) مراجعه می‌کنند و قرار بود به دلیل کمبود ظرفیت این بیمارستان توسعه یابد، اما متاسفانه سال‌هاست که اسکلت نیمه کاره این ساختمان رها شده و به نظر می‌رسد شورای شهر باید وارد مقوله تکمیل این بیمارستان شود.

وی با انتقاد از یک برنامه ورزشی در تلویزیون گفت: متاسفانه شاهد بودیم که مجری ناآگاه یکی از برنامه‌های ورزشی تلویزیون اصرار داشت که شورای شهر تهران برای توسعه ورزش قهرمانی یکی از شهرستان‌ها وارد عمل شود و این نشان می‌دهد که از چارچوب و شرح وظایف شورا بی‌خبر بوده است.

همچنین مختاباد رییس کمیته هنری شورای شهر تهران نیز با اشاره به مصاحبه‌اش با یک سایت خبری گفت: متاسفانه این فرد مصاحبه من را به شکل یک مقاله پخش کرده است که این مساله به دور از اخلاق حرفه‌ای است.

وی با بیان اینکه سخنان من درخصوص ترافیک تهران تحریف شده است، گفت: من از شهرداری انتقاد کرده بودم اما متاسفانه سخنان من به گونه‌ای که در دفاع از شهرداری باشد منعکس شده و این در حالی است که من وکیل‌الدوله شهرداری نیستم.

رییس کمیته هنری شورای شهر تهران که در وقت تذکر در صحن علنی صحبت می‌کرد، گفت: به نظر می‌رسد خبرنگاران باید اخلاق حرفه‌ای را رعایت کنند چراکه سخنان من در مورد سخنان یکی دیگر از اعضای شورای شهر تهران نیز به اشتباه منتشر شده است.