سرپرست پلیس‌راه فرماندهی انتظامی مازندران از بازگشایی محور کندوان که روز گذشته به‌علت ریزش بهمن و عدم ایمنی کافی مسدود شده بود، خبر داد.

محمدرضا خسرویان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار مرور نیوز، گفت: محور کندوان که به‌علت عدم ایمنی کافی و ریزش بهمن در این محور از روز گذشته مسدود شده بود، با تلاش مأموران پلیس‌راه و راهداری بازگشایی و تردد در آن جریان دارد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر در تمام محورهای مواصلاتی استان، وضعیت جوی صاف و سطح جاده‌ها خشک و تردد در آنها ادامه دارد.

سرپرست پلیس‌راه فرماندهی انتظامی مازندران خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش مسافرت‌ها در روزهای تعطیل آخر هفته، محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان که از روز گذشته اعمال شده همچنان ادامه دارد.

این مسؤول تأکید کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 23 روز(جمعه) دهم دی ماه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 23 روز جمعه از مرزن‌آباد به سمت کرج به صورت یک‌طرفه است.

خسرویان اظهار کرد: تردد تمام تریلرها از محور هراز و تردد تمام کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت هشت صبح تا 22 امروز(پنج‌شنبه) و فردا جمعه از محور هراز ممنوع است.

وی در پایان گفت: تردد تمام تریلرها به استثنای تریلی‌های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت هشت تا 22 روز جمعه از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.