مدیر راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای البرز اعلام کرد محور کرج ، چالوس که از سه شنبه شب به سبب سقوط بهمن مسدود شده بود، با تلاش راهداران بازگشایی شد.

به گزارش مرور نیوز، عباس صفری، از رانندگانی که قصد تردد از جاده کرج، چالوس را دارند خواست در محدوده هایی مانند تونل کندوان که احتمال ریزش بهمن دارد توقف نکنند.
این در حالی است که مدیر کل هواشناسی البرز با بیان اینکه افزایش دما امروز و فردا جمعه در البرز و مسیر جاده چالوس وجود دارد، نسبت به وقوع بهمن در این مسیر هشدار داده است.
منصور رحمانیان، افزود: دمای امروز البرز 10 درجه و فردا به 14درجه بالای صفر خواهد رسید.
این مسئول با اشاره به اینکه اکنون هوای البرز سالم است وضعیت هوا فردا و پس فردا در وضعیت ناسالم قرار می گیرد.
او گفت: با توجه به بارندگی هایی که چند روز گذشته در البرزبود اما پایداری هوا وجود داشت، که این عامل نشات گرفته از کاهش باد و تردد بالای خودرو ها در این استان بود.
رحمانیان افزود: متاسفانه مردم البرز از وسایل حمل و نقل عمومی برای جابه جایی کمتر استفاده می کنند و اغلب خودروهایی که در سطح شهر تردد می کنند تک سرنشین هستند که یکی از عوامل اصلی آلودگی هوا به شمار می رود.
مدیر کل هواشناسی البرز میزان بارش های اخیر البرز را اعلام کرد و گفت: در این مدت زمان شهرستان طالقان 17 میلی متر بارش شهرستان های ساوجبلاغ و کرج نیز حدود 28 میلی متر بارش داشتند.
او افزود: در برخی مناطق دیگر استان مانند دیزین، آسارا و کندوان جاده چالوس بیشتر از سایر مناطق استان البرز بود.