مدیرکل کمیته امداد استان از توزیع بیش از ۶۷۶ هزار پرس غذای گرم از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون خبر داد.

به گزارش مرور نیوز، سید ابوالفضل پرپنچی مدیرکل با اشاره به اجرای رزمایش اطعام مهدوی و افطاری ساده، گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون بیش از ۶۷۶ هزار پرس غذای گرم میان خانواده‌های تحت حمایت و سایر نیازمندان توزیع شده است.

وی افزود: همچنین بیش از ۳۶۶ هزار و ۳۵۴ بسته افطاری در قالب طرح افطاری ساده در اختیار نیازمندان قرار گرفته است.

پرپنچی ضمن تقدیر از کمک‌های مردم نیکوکار، حامیان، خیّران، مراکز نیکوکاری و سایر نهادها و سازمان‌ها در راستای اجرای رزمایش اطعام مهدوی و افطاری ساده، بیان کرد: تاکنون بیش از ۳۸ میلیارد و ۷۳۹ میلیون تومان از محل کمک‌های مردمی و خیّران برای تهیه و توزیع غذای گرم و افطاری ساده برای نیازمندان هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران، یادآور شد: همچنین تاکنون ۶۹ هزار و ۸۰۰ بسته معیشتی با هزینه‌ای بالغ بر ۴۱ میلیارد و ۸۱۸ میلیون تومان میان خانواده‌های تحت حمایت توزیع شده است.

وی ضمن دعوت از مردم، خیّران و همه نهادها و دستگاه‌های مسئول برای پیوستن به رزمایش اطعام مهدوی و افطاری ساده تأکید کرد و گفت: نیکوکاران می‌توانند برای ارائه کمک‌های خود به خانواده‌های تحت حمایت و سایر نیازمندان از طریق شماره گیری کد دستوری #۱*۰۲۱*۸۸۷۷*، شماره گیری سامانه گویای ۷۳۵۵- ۰۲۱ و درج عدد ۱۴ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۲۰۰۸ نزد صندوق قرض الحسنه امداد ولایت اقدام کنند.