قائم مقام منطقه 6 به همراه کاظمی شهردار ناحیه 4 و جمعی از مدیران منطقه امروز با حضور در کلیسای سن توما فرا رسیدن میلاد حضرت مسیح و سال جدید میلادی را به هموطنان آشوری تبریک گفتند.

به گزارش مرور نیوز، عظیم بابایی شهردار منطقه 6 تهران در این بازدید ضمن تبریک سال نو میلادی و آرزوی سالی خوش برای تمام هموطنان مسیحی گفت:آقای هارطونیان جزو شهروندان برتر منطقه ما هستند و از اینکه به واسطه تصادف سلامت خود را از دست دادند متاسفیم اما از اینکه روحیه ورزشکاری خود را حفظ کرده و همچنان در مسند قهرمانی می درخشند به ایشان افتخار می کنیم. 
او با اشاره به اینکه آقای هارطونیان الگو و نمونه برای تمام شهروندان ما هستند اضافه کرد: حمایت از قهرمانان و پهلوانان نامی کشور از جمله سیاست های ما بوده و برای ادامه فعالیت قهرمانانه آقای هارطونیان از هیچ تلاشی مضایقه نمی کنیم. 
شهردار منطقه 6 با اشاره به سوابق قهرمانی آقای هارطونیان توضیح داد: ایشان نماد و اسطوره خویشتن باوری بوده و با اینکه سلامت جسمی خود را از دست دادند اما از سلامت روحی خوبی برخوردارند که سبب موفقیت های این ورزشکار عزیز بوده است. 
گفتنی است درو زرگر هاطونیان از جمله قهرمانان نامی کشور است که در قلب تهران ساکن بوده و دارای مدال های آسیایی و کشوری است. این قهرمان شنای کشور چند سال پیش به علت تصادف رانندگی در یکی از شهرستان های کشور دچار عارضه نخاعی شد و هم اکنون در تیم ملی شنای معلولان و جانبازان عضویت دارد و به افتخار آفرینی های خود ادامه می دهد.