از شهروندان همیار در تفکیک زباله تر و خشک از مبداء در محله منتخب شهر تقدیر به عمل آمد.

به گزارش مرور نیوز، در راستای تشویق و ترغیب شهروندان محترم به تفکیک زباله از مبداء و کاهش تولید پسماند، به دونفر از شهروندان فعال دی این عرصه که در محله بهجت آباد ساکن می باشند لوح تقدیر و یادبود اهدا گردید.

سیفعلی واحدی مدیر اداره امورشهری و محیط زیست ناحیه با اعلام این خبر افزود: با توجه به برگزاری کارگاه های آموزشی در سرای محلات و آموزش های چهره به چهره در محله منتخب نگهداشت شهر در آذرماه سالجاری خانم حسن زاده ، خانم رجبی و آقای رهنما به عنوان شهروندان نمونه و پیشقدم در تفکیک زباله از مبداء برگزیده گردیدند.

واحدی گفت: ارتباط منظم با غرفه های بازیافت و کاهش تولید پسماند از نکات  ارزشیابی  شهروندان در امر بازیافت می باشد.

 

رنگ آمیزی لوازم ورزشی بوستان بهجت آباد

به همت واحد فضای سبز اداره امورشهری و محیط زیست ناحیه3 ، لوازم ورزشی بوستان بهجت آباد رنگ آمیزی گردید.

سیفعلی واحدی گفت : در راستای نگهداری از اموال و مبلمان شهری ، اقدام به رنگ آمیزی لوازم ورزشی بدنسازی بوستان بهجت آباد از محله منتخب نگهداشت شهر در خیابان کریمخان نبش حافظ شمالی گردید.

 

پاکسازی برچسب های تبلیغاتی درب منازل شهروندان

پاکسازی برچسب های تبلیغاتی درب منازل شهروندان توسط اداره خدمات شهری ناحیه 3 طبق برنامه مدون در حال انجام است.

سیفعلی واحدی مدیر اداره خدمات شهری و محیط زیست ناحیه گفت: در راستای  اجرای برنامه پاکسازی برچسب های تبلیغاتی درب منازل و حفظ و حراست از نمای بصری شهری پاکسازی برچسب های تبلیغاتی از بیش 630 پلاک در خیابان میرزای شیرازی از یکم تا هفتم  انجام شد.

وی افزود : برنامه مدونی جهت پاکسازی برچسب در سطح ناحیه اجراء می شود و در صورت لزوم شهروندان از طریق پل ارتباطی 137 می توانند در خواست پاکسازی برچسب درب ملک خود را به مدیریت شهری اعلام نمایند.