نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه‌ای فرا رسیدن ایام الله دهه فجر را گرامی داشت.

به گزارش مرور نیوز، بنا بر اعلام پایگاه خبری  پلیس، در متن این بیانیه آمده است:

« با وزیدن نسیم رحمت الهی در طلیعه فجر 57، نام بلند "روح‌الله" بر دل مشتاقان نقش بست و آوای «خمینی رهبر» در حنجره ملت ایران طنین‌انداز شد.

خورشید پرفروغی که راه و رسمش، روشنایی بخش مسیر حقیقت و شکننده کنگره 2500 ساله سلطنت شاهنشاهی بود، محبتش سراسر ایران را به سیل خروشانی از جمعیت مبدل ساخت تا پیر و جوان با حضور در خیابان‌های به تسخیر در آمده توپ و تانک، فریاد "مرگ بر شاه" را در مکتب امام و مدرسه‌ای به وسعت ایران، سر دهند.

نهضت امیدآفرینی که از قیام 15 خرداد 42 آغاز شد و در پرتو "توکل و ایمان به خدا" و با سرخی خون جوانانی از تبار سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به بار نشست.

12 بهمن 57؛ نویدبخش طلوع فجری بود که یادآور بی‌نظیرترین استقبال تاریخ است؛ استقبالی که به برکت قیام الهی در 22 بهمن، ارمغان‌آور "استقلال، آزادی،جمهوری اسلامی" شد.

در 12 بهمن 57 روشنایی در دل تاریکی درخشش گرفت؛ عصر جاهلیت "متمدن و کهنه" به پایان رسید و نور پاک اسلام با ورود امام (ره) در جان‌های به خواب رفته دمیده شد و کاخ‌های ظلم و ستم فرو ریخت.

در این بیانیه با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در امتداد عاشورا شکل گرفت، آمده است؛ انقلاب اسلامی ایران ریشه در عقاید عاشورایی‌ دارد، این انقلاب شکوهمند تنها یک رخداد تاریخی نیست؛ بلکه یک حادثه ریشه دار فرهنگی-عقیدتی است و هر سال که می‌گذرد تلاش دشمنان برای منزوی کردن آن، افزون‌تر می‌شود غافل از اینکه مضمون و محتوای عاشورا، منزوی شدنی نیست.

انقلاب اسلامی در عصری به بار نشست که فرهنگ "استعمار " و "استکبار" برتمام جهان سایه افکنده بود و امام خمینی ( ره ) با الگوگیری از روش و منش پیامبر و انبیاء این انقلاب را به ثمر رساند.

آنچه انقلاب اسلامی ایران را از همه این انقلاب ها متمایز می‌کند، نقش والای" ولایت فقیه و رهبری" است که از اهداف و آرمان های انقلاب با روشنگری، درایت و بصیرت صیانت کرد و راهنمای مردم در طی مسیر آرمانی انقلاب می باشد و امروز به برکت هدایت‌های داهیانه مقام معظم رهبری، انقلاب اسلامی و حقیقت "بیداری اسلامی" در سراسر جهان به عنوان نهضتی امید بخش در جریان و حرکت است.

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه‌ای (حفظ الله) و تبریک ایام الله دهه فجر آورده است؛ چون همیشه با پیروی از ولی فقیه در راه حفظ و دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی و خدمتگزاری به مردم قدر شناس و بصیر ایران اسلامی کماکان با کمال افتخار ادای وظیفه خواهیم نمود و همگام با ملت ولایت مدار ایران اسلامی بار دیگر با حضور پرشکوه در راهپیمایی 22 بهمن، "وحدت" و "اقتدار انقلابی" را به نمایش خواهیم گذاشت.»