سخنگوی شورای اسلامی شهر قم گفت: گروه‌های امداد و نجات و آتش‌نشانی در حال آواربرداری هستند و هنوز هیچ آمار دقیقی در دست نیست و همه گمانه‌زنی است.

به گزارش مرور نیوز عباس ذاکریان، با اشاره به ریزش دیواره خارجی مترو قم اظهار داشت: بعد از وقوع حادثه تیم‌های امداد و نجات و آتش‌نشانی به‌سرعت در صحنه مستقر شدند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم با ابراز امیدواری از اعلام سریع مصدومان افزود: گروه‌های امداد و نجات و آتش‌نشانی در حال آواربرداری هستند و هنوز هیچ آمار دقیقی در دست نیست و همه گمانه‌زنی است.

وی از وجود تجهیزات کامل نیروهای امداد در محل حادثه خبر داد گفت: منتظر هستیم تا عملیات ایمن‌سازی نیروهای آتش‌نشانی با استفاده از تجهیزات مستقر در محل پایان‌یافته و سپس اطلاعات دقیق از آسیب‌دیدگان اعلام کنیم.

ذاکریان با اعلام امدادرسانی صحیح و اصولی خاطرنشان کرد: نیروهای آتش‌نشانی و هلال‌احمر با تعدادی از سگ‌های زنده‌یاب در محل مستقر هستند و به‌محض پایان عملیات در صورت وجود آسیب‌دیدگان امدادرسانی خواهند کرد.

وی با بیان پیگیری علت این حادثه عنوان کرد: علت حادثه خروج دستگاه تی بی ام و برخورد با دیواره جانبی کارگاه است و تیم مستقر در محل در حال بررسی دقیق‌تر این موضوع هستند.