فرمانده یگان‌های ویژه ناجا با تاکید بر اینکه تحقق شعار امسال نیازمند عزم همگانی است، گفت: در کنار توجه به معنویات، ارتقای اخلاق حرفه‌ای و مهارت‌افزایی از اولویت‌های کاری یگان‌های ویژه ناجا است.

به گزارش مرور نیوز، سردار حسن کرمی در جمع کارکنان یگان ویژه استان کردستان، پیروزی انقلاب اسلامی را مهم‌ترین رویداد تاریخ معاصر دانست و اظهار کرد: درک و فهم دقیق انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن از وظایف اصلی همگان است.

وی افزود: منویات و تدابیر مقام معظم رهبری به ویژه انتخاب شعار سال توسط ایشان در ابتدای هر سال، در واقع نقشه راه ماست و بهترین شیوه صیانت از انقلاب اسلامی را به ما آموزش می‌دهد.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا در ادامه با اشاره به نامگذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری به نام «اقتصاد مقاومتی، تولید - اشتغال» گفت: تحقق این شعار مانند یک پازل است که تک تک افراد در آن نقش دارند و باید دید که هرکس چطور می تواند در راستای این شعار حرکت کرده و آن را اجرا و عملی کند.

کرمی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه حفظ ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی از اولویت‌های کاری پلیس به شمار می‌رود، گفت: با پیروی از رهنمودهای ولایت فقیه می‌توان در مسیر تعالی کشور حرکت کرد.

فرمانده یگان های ویژه ناجا در ادامه گفت: رویکرد اجتماعی یگان‌های ویژه ناجا در سند راهبردی، کاملا ملموس است و این سند، نقشه راه و چشم انداز پنج ساله ششم پلیس ویژه به شمار می‌آید.

سردار کرمی اضافه کرد: ما به دنبال ارتقای اخلاق حرفه‌ای در بین کارکنان هستیم و رسیدن به این هدف مهم، همکاری و همیاری همه سبزجامگان را می‌طلبد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی در پایان مهارت‌افزایی را یک اصل برشمرد و گفت: توجه به معنویات، آموزش و ارتقای بیش از پیش آمادگی جسمانی و نظم و انضباط در کارکنان باید چشمگیر باشد و در تمام حوزه‌ها شاهد رشد و پیشرفت نسبت به سال‌های گذشته باشیم.