معاون پرستاری وزارت بهداشت گفت: در حال حاضر 190 دانشکده پرستاری، 60 هزار دانشجو، 140هزار فارغ التحصیل، 20 استاد تمام و 14 هزار مدیر پرستاری در کشور وجود دارد.

به گزارش مرور نیوز، دکتر محمد میرزابیگی در آیین نکوداشت رئیس پیشین دانشکده پرستاری و مامایی حضرت فاطمه(س) و تجلیل از خدمات ارزنده مدیر خدمات پرستاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز، گفت: شیراز، پایگاه دوم و به عنوان یک قلب تپنده در پرستاری کشور، به شمار می رود.

قائم مقام معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز گفت: طی چند سال گذشته، با همت حوزه پرستاری وزارت بهداشت و درمان، اتفاقات خوبی در مجموعه پرستاری رقم خورده که از بزرگ‌ترین دستاوردها، می توان به پرستاری در منزل اشاره کرد.

دکتر عبدالخالق کشاورزی، افزود: همه باید آگاه باشند که در سطح وزارت بهداشت و دانشگاه‌ها، نگاه‌ها بر اجرای یکپارچه مجموعه سلامت است و در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، این مهم به خوبی انجام می شود.

مدیر خدمات پرستاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز پرستاری را یک حوزه 24 ساعته عنوان و اضافه کرد: پرستاران با تمام مسایل موجود، با تلاش سیاست‌های دانشگاه و وزارت بهداشت را انجام می‌دهند و با تمام وجود از بیماران مراقبت می کنند.