مدیر آموزش وپرورش بروجرد گفت: ورزش کردن وانجام فعالیت‎های جسمی نقش به سزایی درموفقیت های تحصیلی دانش‎آموزان دارد.

به گزارش مرور نیوز شهاب روزبهانی روزدوشنبه درآیین تجلیل ازدختران ژیمناستیک کاراین شهرستان اظهارکرد: دانش‎آموزانی که در رشته‎های مختلف ورزشی فعالیت کرده ودرکنار درس و تحصیل به امر ورزش اهتمام دارند، ازنظر پیشرفت و موفقیت تحصیلی سرآمدتر هستند.
وی اظهارکرد: دانش‎آموزان افسرده و کسانی که نشاط اجتماعی و شادابی ندارند، به مراتب با افت تحصیلی بیشتری مواجه می‎شوند.
مدیر آموزش وپرورش بروجرد بیان کرد: انجام فعالیت‎های ورزشی موجب تقویت وایجاد توانایی درمهارت‎های اجتماعی شده و در بعد فرهنگی نیز دانش‎آموزان را به رشد و پیشرفت سوق می‎دهد.
روزبهانی با تاکید بر اینکه جامعه به نشاط، پویایی و طراوت نیاز دارد، اضافه کرد: بدون شک ورزش و تحرک در کنار فعالیت‎های اجتماعی و اقتصادی موجب پیشرفت و تعالی کشور و دستیابی به موفقیت‎های بزرگ درعرصه های مختلف می‎شود.
وی ادامه داد: فعالیت دانش‎آموزان در رشته‎های مختلف ورزشی ازهوشیاری وآگاهی خانواده‎ها و درک آنها ازاهمیت و جایگاه ورزش در تامین سلامت روح و جسم افراد جامعه حکایت دارد.
مدیر آموزش وپرورش بروجرد گفت: والدینی که ساعاتی را درهفته برای ورزش فرزندان خود صرف می‎کنند، به طور قطع خانواده‎ای با نشاط و موفق درعرصه‎های مختلف زندگی خواهند داشت.
روزبهانی با اشاره به موفقیت دختران ژیمناستیک کار بروجرد در مسابقات استانی و راهیابی 2 دانش‎آموزان این شهرستان به مسابقات لیگ کشوری افزود: خوشبختانه بانوان درعرصه‎های مختلفی همچون ورزش موفقیت‎های زیادی را درعرصه‎های ملی و بین‏ المللی کسب و نام جمهوری اسلامی ایران را در جهان پر آوازه کرده‎اند.
وی اظهارکرد: راه پیمودن موفقیت برای دختران ژیمناستیک کار بروجرد هموار شده که امیدواریم درمسابقات آینده نیزدرمیادین مختلف ورزشی موفقیت هایی کسب کنند.
دراین آیین از20 دانش‎آموز ژیمناستیک کاربروجردی که درمسابقات جام رمضان در مرحله استانی مقام کسب کرده بودند تجلیل شد.
شهرستان بروجرد با بیش از 350 هزار تن جمعیت دارای50 هزار دانش آموزو 400 واحد آموزشی است.