فرمانده نیروی انتظامی گفت: براساس تدابیر مقام معظم رهبری اقداماتی انجام شده تا از ساعات فراغت کارکنان وظیفه برای مهارت آموزی آنها استفاده شود.

به گزارش مرور نیوز، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی صبح امروز در حاشیه همایش مهارت آموزی سربازان در جمع خبرنگاران به بیان برنامه‌های این نیرو در زمینه مهارت آموزی سربازان پرداخت و اظهار کرد: قشر مهمی از جوانان کشور سالانه در نیروهای مسلح مشغول خدمتند و وظیفه اصلی آنها حفظ امنیت و دفاع از کشور است. ما در این مدت باید برای آنها مهارت آموزی لازم را انجام دهیم.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر لزوم مهارت آموزی به سربازان در ساعات فراغت گفت: براساس تدابیر مقام معظم رهبری اقداماتی انجام شده تا در ساعات فراغت کارکنان وظیفه به آنها مهارت‌های لازم آموزش داده شود تا پس از پایان خدمت در جامعه مشغول به کار و تولید شوند.

سردار اشتری خاطر نشان کرد: با توجه به سیاست‌های اتخاذ شده آموزش حرفه‌گرایی در سربازان باید با قوت بیشتری انجام شود.

ایجاد علاقه مندی درکارکنان وظیفه برای حضور در خدمت سربازی از دیگر اهدافی است که فرمانده ناجا به عنوان اهداف اجرای طرح مهارت آموزی سربازان عنوان کرد و گفت: نیروی انسانی بالاترین سرمایه کشور است و نیروی انتظامی نیز بر آموزش و مهارت آموزی به کارکنان وظیفه اهتمام ویژه‌ای خواهد داشت.