مجتبی شاکری با بیان اینکه امروز کشور نیازمند ایجاد تغییر جدی است، گفت: برای جلوگیری از انحراف بزرگ در مسیر انقلاب و برای تغییر وضعیت به سمت ارزش‌های انقلاب و اندیشه و مکتب امام باید برای ایجاد تغییر جدی به صحنه بیاییم.

به گزارش مرور نیوز، مجتبی شاکری عضو شورای شهر تهران و عضو جبهه جانبازان انقلاب اسلامی در چهارمین کنگره جمعیت ره‌پویان انقلاب اسلامی که صبح امروز (جمعه) در دفتر مرکزی این جمعیت برگزار شد، با اشاره به شرایط جامعه و نقدهای موجود اظهار کرد: باید با عزم و اراده برای ایجاد تغییر جدی وارد میدان شویم چون وقتی با انگیزه کاری را دنبال می‌کنیم حتما به نتیجه خواهیم رسید.

وی با بیان اینکه نیروهای انقلاب باید به منظور تحقق دغدغه‌های مقام معظم رهبری تلاش کرده و تغییر را در فضای جامعه دنبال کنند، خاطرنشان کرد: در سال اقدام و عمل برای ایجاد تغییر جدی در جامعه باید در عرصه اقدام و عمل وارد شویم.

عضو جبهه جانبازان انقلاب اسلامی با بیان اینکه به منظور تغییر باید ظرفیت‌های موجود را به درستی شناسایی کنیم، گفت: باید ظرفیت‌هایمان را در مسیر صحیح قرار دهیم و برای این امر باید دغدغه‌ها و هشدارهای مقام معظم رهبری را مدنظرمان داشته باشیم.

شاکری با بیان اینکه برای رسیدن به گفتمان جامع باید سخنان رهبری را رصد کرده و به آن رجوع کنیم، تصریح کرد: باید به خوبی بررسی کنیم که رهبری کجا فرموده‌اند هشدار می‌دهم، کجا فرموده‌اند می‌خواهم، آرزو می‌کنم، باید و نباید، چراکه سخنان رهبری دستاوردهای بزرگی در عرصه فرهنگ، سیاست، اقتصاد، جامعه و روابط بین‌الملل برای ما دارد که باید سرلوحه کارهای ما قرار گیرد.

وی تاکید کرد: در عرصه عمل باید به نقشه راهی که مقام معظم رهبری برای ما ترسیم می‌کند رجوع کنیم.

شاکری به توهم‌انگیز بودن فضای مجازی و تاثیرات آن در جامعه اشاره کرد و گفت: شاهدیم یک خبر با سرعت بسیار زیاد در فضای مجازی تکثیر می‌شود و براساس آن آرایشی شکل می‌گیرد. اما باید با دقت این مسیر را بررسی کرده و بدانیم فضای مجازی‌ای که نظام استکبار بر آن سلطه دارد توهمی بیش نیست چون اگر واقعی بود در عمل مقاومت اسلامی به این مرحله از اقتدار نمی‌رسید.

این عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: استکبار از همه حربه‌های خود برای سرکوب مقاومت اسلامی استفاده می‌کند.

شاکری در پایان خاطرانشان کرد: باید با عظم جدی و حضور تاثیرگذار در جامعه به دنبال تحقق دغدغه‌ها و خواسته‌های مقام معظم رهبری باشیم.