فرمانده یگان های ویژه ناجا گفت: کارکنان یگان ویژه به عنوان سرباز ولی امر همواره در خط مقدم خدمتگزاری به مردم هستند و در جامعه نیز به عنوان نیرویی کارآمد شناخته شده اند.

به گزارش مرور نیوز،  سردار حسن کرمی ،  فرمانده یگان های ویژه ناجا در آیین تکریم و معارفه فرمانده تیپ ویژه تهران بزرگ، گفت: مفتخر هستیم در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) کشوری معتقد، استوار و سربلند در منطقه هستیم و همچنان مقتدرانه به سمت سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی پیش می رویم.

وی ادامه داد: کارکنان یگان ویژه به عنوان سرباز ولی امر همواره در خط مقدم خدمتگزاری به مردم هستند و در جامعه نیز به عنوان نیرویی کارآمد شناخته شده اند که با ایثار و فداکاری امنیت و آسایش را در جامعه حاکم کرده اند و همچنان پشتوانه مستحکمی در مأموریت های سخت و حساس هستند.

فرمانده یگان های ویژه ناجا افزود: آمادگی علمی و بصیرتی متناسب با تهدیدات پیش رو در کنار ماموریت های سخت یگان ویژه نتیجه مطلوبی را در تامین امنیت به همراه خواهد داشت.

سردار کرمی با اشاره به اینکه یگان ویژه براساس ماموریت ها باید آمادگی کامل را داشته باشد تا درحداقل زمان ممکن پاسخگو باشد، ادامه داد: بدون تردید اقتدار یگان ویژه از زاویه اعتماد و رضایت مردم و همچنین حفظ آمادگی جسمانی به دست می آید و سیاست این یگان برای به کارگیری ظرفیت های مردمی در ایجاد امنیت پایدار تاکنون موفق بوده است.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: برای رسیدن به یک یگان ویژه مقتدر و برآورده کردن انتظارات باید برنامه هایی تعریف شود که طبق آن پیش برویم و پیشرفت کنیم و این پیشرفت باید محسوس باشد.

سردار کرمی با بیان اینکه آمادگی جسمانی یگان ویژه از اهمیت بالایی برخوردار است، تصریح کرد: برنامه های عمومی مانند صبحگاه،کوهنوردی و ورزش های رزمی باید به انحو احسن انجام شود و این آمادگی جز با سختی و مشقت زیاد ممکن نخواهد بود.