مدیر منطقه 10 شهرداری اصفهان با اشاره به آزادسازی ورودی اطشاران گفت: عملیات آزادسازی ورودی اطشاران تا پایان سال جاری به اتمام می رسد.

به گزارش مرور نیوز از اصفهان، عبدالرسول امامی اظهار کرد: درصدد هستیم امسال آزادسازی پروژه ورودی اطشاران را تکمیل و عملیات احداث آن را از سال آینده آغاز کنیم.

وی افزود: تحقق برخی از پروژه ها دو طرفه است و شهروندان باید در آزادسازی و بازگشایی گلوگاهها با شهرداری همراهی کنند.

وی در ادامه از تکمیل ساماندهی بوستان های عباس آباد، پروین و زرین کوب خبر داد و افزود: بوستان عباس آباد در خیابان میثم به مساحت ۶۵۰ مترمربع و با اعتبار ۶۰۰ میلیون ریال ساماندهی شده است.

امامی یادآور شد: ساماندهی بوستان کارخانه پروین در خیابان هفت تیر نیز به مساحت ۶۵۰ مترمربع و با مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال به پایان رسید.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان عنوان کرد: ساماندهی بوستان زرین کوب در خیابان زرین کوب به مساحت ۵۱۰۰ متر مربع و با هزینه ۳میلیارد ریال اجرا شد.

امامی با اشاره به دیگر پروژه های منطقه ادامه داد: ساماندهی خیابان سپیده کاشانی در خیابان پروین حدفاصل خیابان هفت تیر تا خیابان حکیم شفایی با مساحت ۱۲۰۰ متر در دستور کار است.

وی با اشاره به اینکه این پروژه تاکنون ۸۰ درصد پیشرفت داشته است، خاطرنشان کرد: ساماندهی خیابان سپیده کاشانی با هزینه ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تا پایان سال جاری تکمیل می شود.