استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه شرکت‌های تعاونی مرزنشین استان باید به سمت تولید پیش بروند، گفت: خانوار مرزنشین باید با راه حل‌های درست و تضمین شده در رفاه باشد.

به گزارش مرور نیوز، علی اوسط هاشمی در جلسه کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی و شورای ساماندهی مبادلات مرزی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به ضرورت توجه به توسعه پایانه‌های مرزی استان، افزود: بازارچه مرزی "کوهک" شهرستان سراوان به زودی به پایانه رسمی ارتقا پیدا می‌کند.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به ضرورت توجه به توسعه پایانه‌های مرزی استان گفت: بازارچه مرزی "کوهک" شهرستان سراوان به زودی به پایانه رسمی ارتقا پیدا می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه اساس فعالیت‌های صادراتی باید حفظ بازار باشد، خاطرنشان کرد: رعایت اصول بسته‌بندی در کالاهای صادراتی از استان باید با جدیت مورد توجه قرار گیرد.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به ضرورت توسعه بندر چابهار، گفت: اراده همه بر نقش آفرینی بندر چابهار جدی است و باید با رسیدن ظرفیت این بندر به 8.5 میلیون تن کالا، استفاده حداکثری از این مزیت صورت پذیرد.

نادر میرشکار رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه از برپایی دو نمایشگاه در افغانستان و پاکستان توسط این استان خبر داد و گفت: اقدامات لازم برای برپایی این نمایشگاه‌ها انجام شده است.