دادستان شهرستان بابل بیان داشت: دستگاه قضایی با متخلفین منابع طبیعی جدی برخورد می کند.

به گزارش مرور نیوز، علی مرادی از زندانی شدن سه مامور متخلف منابع طبیعی بخش بابلکنار خبر داد و گفت: این سه مامور طبق تبصره 4 ماده 45 قانون حفاظت از جنگل ها و مراتع کشور به جرم مسامحه با متجاوزین متصرفات منابع طبیعی بازداشت و با قرار وثیقه روانه زندان شدند.

وی افزود: این سه مامور در مقابل تصرفات گزارشی ارائه نمی کردند و اگر هم گزارشی می دادند کافی نبوده لذا دستگاه قضایی برحسب گزارش بازرسین منابع طبیعی و تایید مسامحه آنان در مقابل متصرفین، این سه را روانه زندان کرد.

مرادی با بیان اینکه اگر مامورین منابع طبیعی به وظیفه خود خوب عمل کند هیچ متخلف و متجاوزی نخواهیم داشت، اظهار داشت: قصور، تقصیر و عملکرد ضعیف برخی ادارات و متولیان امر موجب گسترش تخلف متخلفین می شود لذا قوه قضاییه از این پس شدیدا با متخلفین حتی اگر مامورنهادی هم باشند برخورد و هیچ مسامحه ای را پذیرا نخواهد بود.

دادستان بابل اظهار داشت: ما با متخلفین چه شخصی باشد چه مامور دولت برخورد می کنیم و به هیچ عنوان اجازه نمی دهیم نسبت به انقال تجاوزی صورت گیرد چرا که حقوق بیت المال حقوق عامه است که همه مردم باید از آن بهره مند شوند و هیچ متولی حق ندارد حتی به طور سهوی کاری انجام دهد که موجب محرومیت مردم از حقوق عامه خود و تجری متخلفین گردد.