در آستانه سالروز حماسه ۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، رژه خودروهای آفرود،کلاسیک و موتور‌سیکلت‌های شهر اصفهان برگزار شد.

به گزارش مرور نیوز از اصفهان ، رژه خودروهای آفرود، کلاسیک و موتور سیکلت‌های شهر اصفهان چهارشنبه شب، در آستانه سالروز حماسه 9 دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، برگزار شد.

رژه بیش از 50 خودروی آفرود و 20 موتورسوار و تعدادی از خودرو های کلاسیک ، در خیابان‌های اصفهان از سوی هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری استان از مجموعه ورزشی نقش‌جهان واقع در میدان ورزش تا میدان انقلاب اصفهان برگزار شد.

ورزشکاران اصفهانی در این همایش مسیر 20 کیلومتری مجموعه ورزشی نقش‌جهان تا میدان انقلاب اصفهان را رژه رفتند.

حسین تنهایی، دبیر هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری استان اصفهان در حاشیه این همایش با اشاره به اهمیت توجه به گرامیداشت حماسه 9 دی گفت: ورزشکاران اصفهانی امروز با حضور در همایش ویژه 9 دی، در آستانه این روز، با آرمان‌های امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

وی با بیان اینکه ورزشکاران همواره و در طول دوران مختلف انقلاب، حامی این نظام مقدس بوده‌اند، تصریح کرد: حضور ورزشکاران در این همایش نیز نشان داد که این قشر تلاشگر همواره حامی انقلاب اسلامی و متعهد به آن هستند و باد هیچ فتنه‌ای توان لرزاندن درخت تنومند این انقلاب را نخواهد داشت.