رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اردبیل گفت: هزینه جرم را بیش از آنکه شخص مجرم بپردازد نظام و حاکمیت متحمل می شود؛ لذا در نیروهای مسلح هیچ گونه اغماضی نسبت به برخورد با جرم خصوصاً در مناطق مرزی صورت نخواهد گرفت.

به گزارش مرور نیوز، نوروزی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اردبیل، یگان ویژه پاسداران را یکی از بهترین و موفق‌ترین یگان‌های استان در امر پیشگیری از وقوع جرم معرفی کرد.

وی گفت: از آثار وجود فرماندهان لایق و نیروهای مومن و متعهد و همدلی بین نفرات مادون و مافوق، پایین بودن میزان جرایم و تخلفات نیروهای پایور و وظیفه در این یگان است.

این مقام قضایی، علاوه بر آمادگی جسمانی، اجرای ماموریت‌های حساس در سطح یگان ویژه پاسداران ناجا را نیازمند داشتن آگاهی کامل از قوانین و مقررات نظامی و حقوقی دانست.

نوروزی وقوع کوچک ترین جرم را مخل ماموریت نیروهای مسلح دانست و افزود: هزینه جرم را بیش از آنکه شخص مجرم بپردازد نظام و حاکمیت متحمل می شود؛ لذا در نیروهای مسلح هیچگونه اغماضی نسبت به برخورد با جرم خصوصاً در مناطق مرزی صورت نخواهد گرفت.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اردبیل، وابستگی، عضویت و یا هواداری از هر گروه، حزب و جناح سیاسی را برای کارکنان نیروهای مسلح مضر دانست و تصریح کرد: داشتن بصیرت سیاسی برای نظامیان برابر فرمایشات مقام معظم رهبری مفید و ضروری است.

این مقام قضایی در پایان تاکید کرد: اگر شروع هر کار و ماموریتی را بر مبنای برنامه‌ریزی درست و منظم قرار دهیم، بدون شک در انجام ماموریت‌ها و امورات محوله موفق خواهیم بود.