نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: گازرسانی به روستاها دستاورد انقلاب اسلامی ایران و مصداق تحقق اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش مرور نیوز، آیت الله سید احمد میرعمادی در مراسم افتتاح گاز رسانی به 150 روستای لرستان در سخنانی با بیان اینکه دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است، اظهار داشت: در این ایام مسوولان و دولتمردان زحمات یک ساله خود را به مردم اطلاع رسانی می کنند.

وی با بیان اینکه یکی از خدمات و دستاوردهای بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی ایران بحث گاز رسانی در کل کشور و همچنین استان لرستان است، تصریح کرد: این امر در واقع یک اقدام و مدیریت جهادی در سطح کشور محسوب می شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه اغلب روستاهای کشور از نعمت گاز بهره مند هستند، عنوان کرد: موضوع گازرسانی به روستاها الگوی مدیریت جهادی در کشور است.

آیت الله میرعمادی با تاکید بر اینکه مسئله گاز رسانی به روستاها یکی از ابعاد تحقق یافته اقتصاد مقاومتی است، افزود: ما با استفاده از مهندسان خودمان این اقدام بسیار بزرگ را انجام داده ایم.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه امروز اسلام به عنوان قدرت تعیین کننده در جهان مطرح است، گفت: این امر یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه قدرت اسلام امروز در دنیا به نمایش گذاشته شده است، تصریح کرد: ایران اسلامی به یکی از قدرت های بزرگ در جهان تبدیل شده است.

آیت الله میرعمادی با تاکید بر اینکه این امر به دلیل داشتن سلاح و تجهیزات نظامی نیست بلکه به دلیل وجود رهبری آگاه، با بصیرت و هوشیاراست، ادامه داد: ملت با بصیرت، هوشیار و همیشه در صحنه یکی دیگر از دلایل تبدیل شدن ایران به قدرت جهانی بوده و اگر امروز یکی از کشورها گاز را به روی مردم ایران قطع می کند، مردم با صرفه جویی عزت خود را حفظ می کنند.

وی با اشاره به اینکه همراهی ملت با دولت و در کنار هم بودن آنها قدرت به وجود می آورد، گفت: امروز ما دیگر به بیگانگان وابسته نیستیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه اقدامات صورت گرفته در بحث گازرسانی یک کار بسیار بزرگ محسوب می شود، تصریح کرد: این امر با تکیه بر توان داخلی عملی شده و مردم قدر این خدمات را می دانند.

آیت الله میرعمادی با تاکید بر اینکه مردم قدردانی خود را از مسوولان در راهپیمایی 22 بهمن نشان می دهند، افزود: به طور حتم حفظ انقلاب اسلامی ایران با بی اعتنایی به دشمن و توجه به مردم میسر می شود.